29.02.2016

Evli ve Öfkeli 19. bölüm özeti. Esra Murat beklentisi bıktırdı


Esra ve Murat komiser yine şansa bir görevi başardılar ve Osman komiseri vuranı yakaladılar.
Hayır neden kaç bölüm fragmanında bizi  kandırıyorlar ve Murat Esra çifti için başlangıç beklentisi yaratıyorlar anlamadım.. Resmen duygularımızla oynuyorlar :)

Ahmet Seray'ı Mine'yi ve Gülendam'ı aynı anda idare ediyor.  Bi de tipi olsa gam yemiycem. Ama adam iyi dolandırıcı Allah için

Seray için bir yorum yazmıycam diye başladım cümleme ama Ahmet onu bile kandırdı demekten ve Macit'e söylediklerinin doğru olduğunu ama Macit'e de acıdığımı söylemeden edemedim.

Mine'nin kucağa düşme sahnesi göstere göstere geldi. Mine'nin Ahmet'e kanması normal.. Yarım kalmış şeyler hep akılda kalır malum.. Cenk doğru bir duruş sergilese de babannesine de salt haksız demek biraz haksızlık..

Dilek yine yapımcının niyetini anlamadı. Yine salak kocasına acıyıp eve aldı bi de bisküvi ikram etti. Yine yanlış anlama yaratıp ablasının evine polisleri topladı. vs vs

-Bardak altlığı diyince aklıma hep Tarık Sönmez gelecek artık.
-En can alıcı anların katilinin bu dizideki adı Didem
-Şaşırmanın adı sümüklü Süheyla
-Ağır konuşma ve haksızlık yapman dalında madalyayı Dilek'e veriyorum.. Tarığa "sen benim hiçbirşeyimsin" dediği için :(

Hiç yorum yok:
Write comments