28.01.2020

Zalim İstanbul 28.bölüm özet. Nedim tutuklanıyor

Nedim elleri kan içinde Şeniz'in odasından çıkıp amcasını arayıp yalıya gider. Şeniz de kanlar içinde sürünüp dışarı çıkar. Karnından bıçaklanmıştır. Polisler gelip öldürmeye teşebbüs suçlamasıyla Nedim'i kelepçeleyip götürür. Ceren Şeniz'in kumpaslarını bildiği için kocasının masumluğunu en başından itibaren savunur. Agah bey ve Ceren emniyete giderken Cenk ve Damla hastaneye gider. Cemre ve Civan da hastanedekilere destek için gelir.

Nedim sorgu ve nezaret öncesinde üzerindekileri emniyete bırakırken Ceren'in dinleme cihazı olan kalemini polis alır. Ceren kaydın peşine düşer. Eşyaların Agah beye verildiğini duyunca kalemi almak için babaannesiyle takibe başlar ve kaydı sonunda alırlar. Kaydı dinlediğinde Nedim'in odadan çıktığını Şeniz'in kendi kendine konuştuğunu dinler. 

Cemre Nedim'in suçsuz olduğunu düşünmekte; bu da Cenk'in sinirini bozmaktadır. Nedim'in durumunu merak eden karısını emniyete yollar. Ancak akrabalık bağı olmadığı için görüştürmezler. Ceren hemen eve gittiğinde Cemre'nin bu yaptığını Cenk'e yetiştirir. Cemre ertesi gün yalvar yakar nezarete girer. Nedim onu dinlemez bile. 

Damla; babasına öfke kusup bayılır. Odasına gelip şirinlik yapmak, destek olmak isteyen Civan'a ters davranır. Seher hanımın söyledikleri kulağındadır. Civan ona çikolata götürdüğünde de çocuğu tersler ve ilişkilerinin bittiğini söyler.

Cenk; annesinin bir şey yapmadığından emin değildir. Zaten Şeniz'in hatıralarından Nedim çıktıktan sonra kendi kendisini bıçakladığını görürüz.

Agah beye Nedim'in otele odaya girip çıkarken ki görüntüleri gösterirler. Polis Nedim'in parmak izini alır ve izlerin bıçakta olduğunu tespit eder. Şeniz'in kanı da Nedim'in ellerindedir. Damla ve Cenk hemen inanırken Agah bey nezaretteki Nedim'e "Sen mi  yaptın?" der. Nedim bu laf üzerine amcasına arkasını dönüp konuşmaz. Agah bey ne düşüneceğini bilemez

Oya internetten olanları öğrenip emniyete gelir. Doktoru olarak Nedim'le konuşur. Onun yaptığına inanmadığını söyler. Ceren ise Oya'nın bir şeyler sakladığından neredeyse emindir. Oya hastaneye gidip Şeniz'e bir şeyler söyleyip tehdit eder.

Ceren sonunda Nedim ile konuşur. Kocasını bir güzel manipüle eder. Nedim ona vekaletname verir. Ceren ertesi gün şirkete gidip toplantı yapıp onaylanmış bir projeye para vermeyeceğini söyler. Agah bey aranınca gelir. Ceren'in sahte imza attığını; Nedim'in ona vekalet vermeyeceğini savunur

Neriman babaanne Ceren'e Nedim'in arkasından iş çevirdiği anlaşılmasın diye kaydı silmesini söyler ama torunu silmeyince kendi siler. Ceren; babaannesine bu yüzden çok kızar

Mahkeme günü gelir. Taraflar ve seyirciler gelir. Savunma makamı Şeniz'in ısrarla Nedim'i çağırdığını telefon kayıtlarıyla ispatlar. Bıçağın otele ait olduğunu bu yüzden tasarlama olmadığını söylerler. Nedim'in elindeki kesiğin savunma yarası olduğunu iddia ederler. Ancak hakim yine de Nedim aleyhine karar verir. Tam karar okunurken Şeniz içeri girip her şeyin kaza olduğunu ve şikayetçi olmadığını söyler. Herkes şoke olmuş durumdadır.


Hiç yorum yok:
Write comments