16.06.2020

Zalim İstanbul 36.bölüm özet. Ceren bebeğine kavuşuyor

Cemre ve Nedim sakinleştirmeye çalıştıkları Oya'dan Başak'ın bebeğinin Cenk ve Ceren'in bebeği olduğunu öğrenir. Emniyete gittiklerinde ise Oya'nın arkadaşı ve suç ortağı Barış'tan tüm olanları öğrenir. Köşke dönüp Başak'la yüzleşirler ama kadın ısrarla bebeğin kendisinin olduğunu söylerken Ceren onları duyar ve bebeğinin yaşadığını öğrenip şoke olur. Başak; bebeği kaçırır. Ceren; bebeği bulması için Cenk'ten yardım ister ama adam ona inanmaz. 

Agah ise oğluna abisi ve Şeniz'in ihanetini anlatır. Cenk de artık babasıyla arasında gizli saklı bir şey kalmasını istemediği için Ceren'in bebeğinin babasının kendisi olduğunu, testi ise Nedim'in değiştirdiğini itiraf eder. Seher ve Nurten de durumu öğrenir. Seher kızıyla konuşur. 

Cemre ve Nedim her yerde Başak'ı arar ama bulamaz. Agah beye gidip olanları anlatır ve ondan kadınla bebeği bulması için yardım isterler. Başak'sa parasızdır ve bebeğe bir şeyler alırken yakalanır. Mecburen kredi kartını kullanır. Agah bey bu izi takip edip Başak'ı bulur. Hemen dna testi yaparlar ve Ceren bebeğine kavuşur. İlk işi Şeniz'e gidip nispet yapmak olur

Civan; annesiyle Damla ile ilgili konuşur. Kızı bir daha kırmamasını ister.   

Bebekle ilgilenmeyen Cenk'le Cemre konuşup onu köşke getirir. Cenk bebeğini kucağına alır.  Akşam yemeğine tüm aile ve Şeniz de katılır. Agah bey Başak'ın eve dönmesine, Ceren'in boşanma karşılığında aldığı paradan, Cenk'ten istediği hisselerden, Şeniz'den aldığı çekten bahseder. Şeniz ile yaptığı anlaşmayı; doğmadan bebeğinden vazgeçmesini öne sürerek Ceren'i evden kovar

Hiç yorum yok:
Write comments