30.05.2019

Zalim İstanbul 9.bölüm özet. Cemre Nedim'i kaçırıyor

Cemre Şeniz'e Nedim'in kazasını bildiğini söyleyerek kendisini hedef gösterir. Üzerine bir de oğlunun kendisine her şeyi anlattığını da kendisiyle ilgili delil de topladığını söyler. Seher Agah'a ne ima ettiğini sorarken kendisini karnından bıçaklayan Ceren ve onu taşıyan Cenk ile karşılaşırlar. İlk müdahaleyi ablası yaparken hastaneye götürülür.

Evde kalan Cenk ve Şeniz arasında hesaplaşma yaşanır. Cenk Ceren'in hamileliğini; Şeniz ise oğlunun kendisini Cemre'ye satmasının hesabını sorar.

Doktor müdahale sonrası aile Ceren'in hamile olduğunu ve bu yüzden evlendiğini öğrenir. Cemre Ceren'e "Bebek kimden" diye sorar. Tıbbi açıdan Nedim'in baba olması mümkün olsa da Ceren'in ondan iğrendiğini gördüğü için bu soruyu sorar. Ancak Ceren ortalığı kaldırıp namusuna laf söylediği yönünde herkese gaz verir. Seher Cemre'ye kızıp tokat atar.

Cenk Cemre'yi kurtarmak ister ama Bebeğin babası benim" demediği sürece bunu başaramayacağının farkındadır. Cemre babanın Cenk olabileceğini düşünüp sorar ama adam inkar eder.

Ceren bir hamle daha yapar. Babaannesine hastanede resimlerini çektirip; magazincilere yollar. Ertesi gün gazetelerde "Karaçay ailesinin gizemli gelini hamile" başlıklı haberler çıkar. Şeniz önce Ceren'e bebeği öldürmeye çalışmasının sonra da magazine düşen haberin hesabını sorar

Cemre Nedim ile konuşurken Agah bey gelir ve dna raporunu gösterir. Cemre evde Cenk'e böyle bir şey düşündüğü için özür diler. Ceren eve gelir ve ablası yüzünden kendisini bıçakladığını söyler. Kocasına onun bakmasını istemediğini söylese de Agah bey hala hemşireye güvenmektedir.

Ceren düğün yapılması ve basının kendisini tanıması için ısrar eder. Nedim'den iğrenmesi devam ettiği için onunla aynı yatakta yatmaz. Yerde yatırır. Ve Nedim'in iyileşmesini istemediği için ona ilaçlarını vermemektedir. Cemre de içtiği ilaçların mahiyetini bilmediği için Nedim'e ilaçları vermemeye devam etmektedir. Nedim Cemre ile yalnız olduğu bir an arabasının butonuna basınca hemşiresi onun iyileşmeye başladığını anlar. Ancak çocuğa bunu saklamasını söyler.

Cemre'nin hala telefonu olmadığı için arkadaşı Yonca onu babaannesinden arar. Ceren konuşur. Tahlilden haberi var gibi konuşunca Şeniz büyük bir panikle laborant kızı buldurtup tehdit eder. Kız Agah beye Cemre'nin babalık test sonuçlarını değiştirtmesini istediğini söyler. Bu büyük kumpasa inanan Agah bey Cemre'yi köşkten kovar.

Ceren Nedim'in butona bastığını fark edip Şeniz'e söyler. O sırada ilaçları vermediğini de söyleyince zorla da olsa vermesi gerektiğini; ilaçları içmediği için iyileştiğini söyler. Ceren tüm iğrenmeleriyle Nedim'in ağzına ilaçları sokar ama adam yutmayıp çıkarmayı başarır. Ceren Nedim'in iyileşme ihtimaline karşılık kocasını sandalyeye bağlayarak uyur.

Anılarından Şeniz'in Agah'ın abisi ile sevgili olduğunu; hamile olduğunda Agah ile evlendiğini öğreniriz. İkisi yatakta beraberken evde olan Nedim'in ikisini beraber gördüğünü öğreniriz.

Cenk de Cemre'nin yanında durmaz ama olanları içine sindiremez de. Seher Ceren'in taraf tuttuğu ile ilgili sözlerinden ve Cemre'nin hala bir şeyleri ispatlama çalışmalarından bıkar. Cemre'ye tavır koyar. Kardeşinin düğünü bittikten sonraki gün onu memlekete göndermeye karar verir.

Düğün günü gelir çatar. Ceren gelinlik makyaj kuaför peşindedir. Nedim'e de damatlık giydirilir. Nedim'in bileklerindeki kızarıklıkları yiğenine abisinin kol düğmelerini takmak isteyen Agah bey neredeyse görecek iken Ceren bunu engellemeyi başarır.

Ertesi gün memlekete gitmesi gereken Cemre köşkte düğün yüzünden kapısından çekilen korumalar sayesinde eve girer. Nedim'in yanına ulaşıp vedalaşmak ister. Çocuğun kolundaki kızarıklığı görür. Biraz olsun iyileşmeye başlayan Nedim'i kaçırmaya karar verir. Nedim'e sorduğunda adamın dünden razı olduğunu görür. Zorlukla evden kaçarlar. Bir teknede mutlu bir görüntü ile sezon finali olur

Cenk de düğüne gelip sahneye çıkar ve "Ben deniz Cenk Karaçay. gelin ve damadı tebrik etmeden önce size anlatacaklarım var" der.

Hiç yorum yok:
Write comments