26.06.2016

Aşk Laftan Anlamaz 2. bölüm sonunda Hayat istifa eder.

Murat Doruk'un kızla konuştuğunu görüp biraz kıskanır ardından Doruk annesinden öğrendiği bir şeyi ona sorunca; Murat da bu bilgiyi Hayat'tan aldığını düşünür.

Hayat "Gerçekten düşündüğünüz gibi değil. Nolur izin verin açıklıyım" Murat "Ben duyacağımı duydum. duyduklarımı bir kenara bırakıp gördüklerimden bahsetsek ya biraz. İşe alındığın hafta arkadaş ağırladın. baş modelimizle takıştın. Dahası hakarete varacak laflar ettin. Patronlarınla işyerindekurduğun laubuali ilişkiden bahsetmiyorum bile" Hayat bu konuşmanın bazı yerlerinde kafasını eğmiş kabullenmiş olsa da bu laf üzerine "Patronlarım mı?" Biraz kekeleyip düşünüp "Doruk beyi kastediyorsanız. Düşündüğünüz gibi birşey değildi. Kendisi benden yardım istedi." Murat ağzındaki baklayı çıkartıyor. "Ve en önemlisi. Benim iznim ve emrim olmadan Araplarla yaptığımız özel toplantının içeriğini anlatman."

İşte tam bu noktada Hayat tırnaklarını çıkarıyor ve Murat'ın üzerine yürüyor neredeyse "Ben öyle birşey yapmadım" Murat "Babamın babanla olan dostluğuna güveniyorsan yanılıyorsun Hayat" Hayat "Asıl siz yanılıyorsunuz. Hem de en başından beri. Bu güne kadar ne tür insanlarla çalıştınız ya da ne tür insanlarla takıldınız bilmiyorum. Etrafınızdakilere bakınca tahmin etmek hiç zor değil. Ama şu kadarını söyliyim ben düşündüğünüz insan değilim. Hele köstebek hiç değilim."  Murat "Nereye. Lafım bitmedi daha." Hayat tam çıkıyorken bir dönüş dönüyor. "Benim için bitti. Bana istediğiniz işi verebilirsiniz. İşle ilgili istediğiniz kadar zorlayabilir. Hatta eziyet edebilirsiniz; Ama beni karaktersizlikle suçlayamazsınız Murat bey" Murat diklenerek "Ne yapıp ne yapmıycağımı sana sormıycam. Burada patron benim." Hayat öyle mi gibilerden bir hareket yapıp Murat'a doğru ilerler ve "Artık değilsiniz. Çünkü istifa ediyorum"

Hiç yorum yok:
Write comments