13.04.2016

Kış Güneşi 8. bölüm özet. Leyla Efe ile ilgili gerçekleri öğreniyor

Yakup'un adamı Mazhar'ı öldürmeye çalışırken Efe'ye yakalanır. Yakalanan kişi Reşat'ın adını verir. Mazhar son anda kalp masajı ile hayata döner. Efe Reşat'ın yolladığına inanmaz. Yakup da Mazhar'a aynı şeyi söyler. Ve tembihler. "Çeneni kapalı tut"

Efe gerçekleri öğrenmekten ve bu karmaşık hayattan yorulmuştur. Kendi küçük hayatını özlemiştir. Nisan onu mutlu etmek için kahvaltı hazırlar, Şile'ye kaçarlar. Efruz annesinin başından ayrılmak istememektedir. Polis Efruz'a Kadim'den şüphelendiğini söyler, resmini gösterir. Seda depresyondadır. Annesi onu toparlamak için çabalar. Mazhar'a geçmiş olsuna git der. Kız geldiğinde Mete ile Nisan'ın beraber Şile'ye balayı gibi gittiğini öğrenir; deliye döner. Silahı vardır ve Şile'ye doğru yola çıkar.

Fatma anne ve ailesi Mazhar'ın hastanede olduğunu öğrenip onu ziyaret ederler. Ancak İsmail baba önceden gitmiş bir de Efe'den para almıştır. Onları gören Leyla Fatma anne, Nadide ve Burak'a hafif hakaret eder. Ama Fatma anne suçu kocasında bulmuştur. Eve döndüğünde kocasına "Bizi küçük düşürdün; senin yüzünden bize hakaret ettiler" der. İsmail kızıp çıkar. Soluğu Leyla'nın yanında alır ve sarhoşlukla "Senin oğluna yıllarca ben baktım. Efe'yi ben büyüttüm ama yakında öldü" der. Leyla inanmak istemez ama resimler gösterir. Leyla şoktan bayılır.


Kadim karısını görmek için hastaneye girer. Babasını gören Efruz polise seslenir. O sırada karşısındaki kişinin babası olduğunu öğrenir, şok olur. Polisler Kadim'i götürür. Kadim son anda kızının eline telefonunu tutuşturup, "Mete'yı ara o herşeyi anlatır sana" der. Sabredemeyen Efruz Mete ile konuşmak için onun yanına Şile'ye gider.

Seda Şile'ye gelir bunların yakınlaşmış hallerini görünce tetiğe basar. Efe Nisan'ın önüne atlar. Kolundan vurulur. Seda kaçar. Tam o esnada Efruz gelir ve yaraya müdahale eder. Mete Efruz'a Kadim ile ilgili olanları anlatır. Kız da Kadim'i yakalattığını ve içerde olduğunu anlatır.

Mazhar evine gelir. Kadim hapistedir. Yakup onun içer öldürmesi için birini tutar. Efe onu çıkarmaya çalışmaktadır. Kadim ve Efe telefonla konuşurlar. Efruz'la görüşsün diye özel izin ayarlar. Duygu dolu dakikalar yaşanır.  Seda'nın annesinin planları vardır. Seda'nın kürtaj yaptıracağını Efe'ye inandırır. Efe kliniğe koşar. Seda illaki aldırıcam diyince "Tamam Nisan'dan ayrılıcam. Seninle evlenicem" demek zorunda kalır. Bunu duyan Nisan çok şaşırır ve üzülür




Hiç yorum yok:
Write comments