5.08.2016

Kara Sevda 2.Bölüm. Kemal Nihan'ı hatırlıyor. Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş

Kemal 5 sene sonra tekrar evine, şehrine dönmüştür. Babası, abisi ve kankasıyla meyhaneye içmeye giderler. Nihan da evinde mutsuz mutsuz yemek masasında oturmaktadır. Meyhaneden çıkışta arkadaşı Salih'in teknesine gidip içmeye devam ediyor. Arka fonda Üç Hürel'in 'Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş' şarkısı çalmaya başlıyor.
Kemal eski günlerdeki gibi tekneden bir işaret fişeği ateşliyor. Nihan da görüyor ve eskilere dönüyor.



Aşkın şarabından bilmeden içtim 
Sevda yolundan bilmeden geçtim 
Aşkın bir alevmiş yar yar 
Bir ateş parçası 
Bilmeden gönlümü ateşe verdim 

Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş 
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş 
Bin defa ölüp de ölememekmiş 

Şarabı zehirmiş içtikçe öldüm 
Yolu hep uçurum düştükçe öldüm 
Askın bir alevmiş yar yar 
Bir ateş parçası 
Ateşe gönlümü yaktıkça öldüm 

Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş 
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş 
Bin defa ölüp de ölememekmiş

Hiç yorum yok:
Write comments