20.06.2016

Kış Güneşi 15. Bölüm. Efe senden ayrıldım diye seni unuttum mu sandın?

Bu bölüm Nisan Lösemi olduğunu öğrenmiş; ertesi gün kemoterapiye başlıyacaktı. Şirket yemeğine Efe sorduğunda gelmiycem demiş fakat evine kadar gelen Bora'nın ısrarlarına dayanamayıp gelmişti.

Efe Nisan'ın kapısına dayanır. Nisan onu görünce şaşırır. "Ne oldu birşey mi var?" diye sorar. içeri giren Efe "Onu sen söyliyceksin" der. Nisan kapıyı kapatırken "Anlamadım ne söyliycem ben" diye sorar. "O herif niye hep senin yanında." Nisan "Çünkü iş arkadaşım ve devamlı yan yana olmak zorundayız o yüzden" Efe "Bu akşam seni davet ettim. Gelmiyceğini söyledin ama Bora'yla geldin?" Nisan "Evet çünkü iş arkadaşım ve sürekli ısrar etti. O yüzden" Efe "Sen de kıramadın? Siz flört mü ediyorsunuz?" Nisan afallar "Ne saçmalıyorsun sen?" Efe "Yüzüğü attın. İlişkimizi bitirdin" Nisan şaşırır "Ben mi bitirdim ilişkiyi?" Efe "Yüzüğü sen atmadın mı?" Ay dayanamayıp araya giricem.. Atana değil attırtana bak Efecim..

Efe yılın sorusunu sorar "Niye Nisan? Bora'yla rahat rahat takılabilmek için mi?" Nisan kızar ve Efe'ye tokat atmak için elini kaldırır ama çocuk tabiki daha havadayken elini yakalar. Efe kendi de biraz yaklaşır; kızı da kendine doğru çeker. Öpüşecek gibi olurlar. Nisan Efe'yi iter. "Hiç kimse. Hiç kimse beni böyle suçlayamaz. Sen de suçlayamazsın. Anladın mı böyle birşeyle sen beni suçlayamazsın. yüzüğü çıkarttım, senden ayrıldım diye seni unuttum mu sandın? Bu kadar kolay mı sandın sen gerçekten. Keşke bu kadar kolay olsa. O yüzüğü çıkarıp atabildiğim kadar kolay yapabilseydim keşke. Yazıklar olsun sana. Sen beni hiç tanımamışsın." Efe afallamıştır. Birşeyler kekeler. Nisan "Sus. Evimden çıkar mısın lütfen? Yalnız kalmak istiyorum"

Hiç yorum yok:
Write comments