20.06.2016

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 5. Bölüm. Sen benim kadınımsın Meryem

Hızır hapishaneden Meryem'i arar. Meryem telefonu açar. "Meryem hanımla mı görüşüyorum" der. Meryem "Buyrun benim" der. Hızır muzur muzur gülerek "Benim ben. Kocan kocan" der. Meryem şaşırıp oturur. "e sen nasıl arıyorsun beni. Bu hafta hakkı yok demişlerdi." Hızır "Jeton buldum aradım da. Hatırlıyor musun askerdeyken de jetona bir araba para verirdim. Sırf seninle hergün konuşayım diye" Meryem boynunu büküp "O zamanlar seviyordun beni" diye laf sokar. Hızır "Meryem yapma da. Ben seni hep  sevdim. Sen benim kadınımsın"

Meryem duygulanıp konuyu değiştirir. "İyi misin? Herşey yolunda mı orda?"Hızır "Evimdeyim. Ne dedim sana, benim olduğum heryer evimdir.  Velevki mapushane olmuş" Meryem "Yeni evine kendine fazla alıştırma. Çocukların çok özledi seni" der. Hızır gülerek sorar "Başka kim özledi" Meryem duralar. "Annen" Hızır derin bir nefes alıp "Peki Lütfiye'den başka özleyen var mı?" Meryem soruyu anlar "Ben çok özlemedim"  

Hızır şaşırır "Niye kız?"diye sorar. Meryem "Çok özlersem dayanamam diye" Hızır gülümser "Sen yine de özle Meryemim. Dayanırsın." Meryem her kadın gibi laf sokar "Senden böyle güzel sözler duymak için illa ayrılık mı gerek" Hızır "Ben durduk yere güzel sözler söyleyen bir adam olamadım ki Meryem. beni bilirsin" Meryem "Bilirim. Seni bilirim" der. Sessizlik olur. İkisi de gülümser.

VİDEOYU İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:
Write comments