19.06.2016

46 Yok Olan 12. bölüm özet. Altan ve Murat karşı karşıya

Murat, hipnozun etkisiyle yaptıklarını bir bir anlatır. Ceyla ise Murat'a babasını onun mu öldürdüğünü sorar.  Murat’ın itirafını duyunca şok olur ve kaçar. .Amca ise kızını ve torununu hemen bir yere gönderir.  

Ceyda annesini alıp hastaneden kaçmak ister ama kadının yarası iltihap kaptığı için hastaneden çıkamazlar. 

Polisle operasyon yapan Selin eve gelmeden önce Altan Demirci'nin adamı Semih; evdeki evrakları şöminede yakar. Hastanede çalışan ve Doğan'ı öldürmeye çalışan adamın cesedini çıkaracakken polisler gelir. Çatışma çıkar. Adam ormanlık araziye kaçar.  Selin onu yakalar. Şöminede yananları söndürürler.


Yıldız yurtdışına kaçmayı planlar. Kızı ve torununuda götürmekte ısrarlıdır. Yıldız eski kocasına "Sen de benimle gel" der. Salim; Füsun'un yanına gelir. O sırada onu arayan Murat'a "Hocam ben hiç gelmiycem" der.

Komiser Doğan evde dinlenmek yerine merkeze gelir ve Semih'in sorgusuna girer. Adam hiçbirşey söylemez, Doğan da sinirlenip ona vurur. Altan; "Semih konuşmadan onu öldürün" der. Bir polis tam onu öldürmek üzereyken içeri giren Doğan adamı vurur.  Adam da polise Altan'ın ismini verir. Selin ve Doğan savcılıktan emir beklemeden yola çıkarlar. 

Ezo; konuşmaya başlar ve Ceyda'nın adını söyler. Ceyda'ya "Çok acı çekiyorum. kaçır beni" der. Ceyda; "Murat'a ben gitmek istiyorum" der. Murat ona "Babanın ölümünden kendimi sorumlu tutuyordum. O yüzden öyle söyledim" der.

Murat ve amcası kavga ederler. Murat Altan'ın peşindedir. İstihbarattaki adam gelip ona Altan'ın yerini söyler ve bir tabanca verir. Doktor Murat kendine tekrar iğneden yapar. Altan'ın evine gider. Orada Altan ile karşılaşır

Ceyda; Ezo'yu kurtarmak için eski doktorundan yardım ister. Adam gizlice içeri girip Ezo'yu kaçırır. Masajcı hemşireyi işe alır. Ezo'ya "Merak etme aşkım. Seni kurtarıcam" der. Ezo herkes gittikten sonra kendine gelir. 

Altan; Murat'a babası ile ilgili gerçekleri anlatır. Ama Yıldız istihbaratcı adamla anlaşıp Murat'ı satmıştır. Elindeki silah boştur ve Altan; Murat'a silah çeker.



Hiç yorum yok:
Write comments