27.06.2016

Seviyor Sevmiyor 2. Bölüm. Deniz ve Yiğit asansörde kalır

Deniz ve Yiğit asansörde kalırlar. Deniz çok panik olur ve kapılara vurup, düğmelere basıp bağırmaya başlar. Yiğit onun kolundan tutup durdurur. Boynundaki kimliğe bakar. "Deniz Aslan"  Deniz içinden "İşin bitti Deniz. Aferin"  Yiğit sakin sakin konuşur. "Çıkmak istiyorsun anlıyorum. Ama kapıya vurmak bir işe yaramaz biliyorsun değil mi?" 
Yiğit çağrı düğmesine basıyor "Alo Gazi ben ne konuda yardımcı olabilirim" Diye bir ses geliyor. Yiğit "Yiğit Balcı ben asansörde kaldık." Gazı "Hemen geliyorum efendim" diyor.

Deniz hıçkırmaya başlıyor. Terliyor ve elinde sıktığı için parçalanmış kağıt mendille alnını siliyor. "Tüyü diktin Deniz. Aferin. Aferin sana" Yiğit alnını gösterip "Alnında" diyor. Deniz hafif tırsarak "Enayi mi yazıyor yoksa" diyor içinden. Yiğit "Peçete var" diyor. Kız derin bir nefes alıyor ve veremiyor. İçinden "Nefes alamıyorum. Şuan unuttum. Nefes almayı unuttum. Nasıl nefes alıyorduk ya.Nasıl nefes alıyorduk." Yiğit'in dikkatini çekmeyi başardı. "İyimisin sen?"

Tam o sırada ışıklar gidiyor. Kız korkarak köşeye gidiyor ve yere çöküyor. Sık sık nefes alıyor. Yiğit yanına gelip ona doğru eğilip "Sen iyi olduğuna emin misin? Bir rahatsızlığın falan yok dimi? "Kız cevap vermiyor. Yiğit biraz canı sıkkın ne yapacağını bilemiyor. "Tamam tamam sakin ol. Sakin ol. Sakin ol" diyor ve elinde tuttuğu tabletten bir şey arıyor. Kulaklığının birini çıkarıp kızın kulağına takıyor. Kız müziği duyunca sakinleşiyor. Mirkelam'ın Hatıralar parçası çalıyor. Yiğit "Ben bu şarkıyı ne zaman dinlesem kendimi daha iyi hissediyorum. Bir arkadaşım öğretmişti. Bir zamanlar." Eski günlere ait bir hatıra geçiyor ikisininde gözünden. O sırada Gazi gelip onları kurtarıyor. Yiğit tek keline bile etmeden çekip gidiyor. Deniz öylece kalıyor

Videoyu izlemek için tıklayınız

Hiç yorum yok:
Write comments