25.01.2017

Hayat Bazen Tatlıdır 13. Bölüm - Zeynep'ten Yalnızlık Senfonisi


Star Tv'nin sevilen gençlik dizisi Hayat Bazen Tatlıdır'ın bu bölümde Burak daha önce Gözde'nin Kartepe'ye Koray ile gelmesini kıskanıp kızı oraya tatile çağırır. Gözde ise ablasının kendisine Burak ile ilgili baskı yapmasına tepki olarak Burak ile tatile gitmeyi kabul eder. Gözde'nin Burak ile orada olduğunu öğrenen Koray da yanına Sevda'yı alarak Kartepe'nin yolunu tutar.  İki erkek de yanlarındaki kızla akşam yemeğe inerlerken kızlara iltifat ederler. Sevda ve Koray salona daha sonra girer ve Burak'la Gözde arasında biraz gerginlik olur. Koray ve Sevda ise çok mutlu ve eğleniyoruz imajı çizmektedirler.

Onur'un durumu sahneye çıkmaya elverişli olmadığından onun yerine Zeynep sahneye çıkar ve 'Yalnızlık Senfonisi' ni söyler. Onu yalnız bırakmayan sınıf arkadaşları kıza tezahurat yapar. Kız da Onur da şarkı sırasında yaşadıkları romantik anları hatırlarlar. Asya ile arasında birşey olduğunu zanneden Loçko ise yanındaki arkadaşı Abidin'i üzdüğünü aldattığını düşünüyor. Abidin de telefonundan Asya'nın sosyal medyadan bulduğu fotografını öpüyorken Loçko'yu Asya telefonla arıyor. Çocuk konuşmak için dışarı çıkıyor.



Yalnizlik senfonisi şarkı sözleri
Anladım, sonu yok yalnızlığın. 
Her gün çoğalacak. 
Her zaman böyle miydi? Bilmiyorum... 
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak. 

Alışır her insan alışır zamanla, 
Kırılıp incinmeye. 
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp, 
Yeniden ayağa kalkmak. 

Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte. 
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette.
Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... 
Hadi gelin üstüme korkmuyorum! 

Bulutlar yüklü. 
Ha yağdı ha yağacak üstümüze. 
Hasret... 
Yokluğunla ben baş başayız. 
Nihayet... 

Hiç yorum yok:
Write comments