24.04.2018

Cennet'in Gözyaşları 29. bölüm özet. Cennet intihar ediyor

Geçen bölüm sonunda babaannesinden annesinin Arzu hanım olduğunu öğrenen Cennet bunu sindirmeye çalışır. Selim de geçen bölümde duyduğu Kaya'nın Cavidan'a tecavüz ettiği bilgisiyle ne yapacağını bilemez. Kızın evine gittiğinde Cennet'i etrafı kırıp dökerken görüp ne olduğunu sorar. Cennet Selim'e "Benim annem Arzu hanımmış" der ve ağlayarak uyuyakalır

Diğer taraftan Melisa da annesiyle konuşur. "Senin hayatında iki kızına yer yok. Ya ben ya o" der. Babaannesine Melisa yeni ayağa kalkıyormuş gibi yapar. Sema hanım çok mutlu olup herkese haber verir ama Arzu'nun sevinmemesi dikkatini çeker.  Kızı Arzu'yu tehdit eder. "Herkese söylerim" der

Diğer taraftan Kaya; hizmetlisi Pınar'ı kızıyla tehdit etmeye devam etmektedir. Selim'in evinde aynı işi yapmasını ve onun evinde bu sefer kendisine casusluk yapmasını ister. Selim hemen Kaya'nın evine gider ve Pınar'ı götürmeye gelir. Kavga ederler. Selim; adamın karşısına dikilip "Cennet annesinin Arzu olduğunu öğrendi. Yakında neden kendisini bırakıp gittiğini de öğrenecek. Bence sen kendi kafana sık" der. Selim Pınar'ı eve getirir. Kaya ise kızını kaybettiği için depresyona girer.

Kaya Arzu'ya Rıza beyi gömerlerken ki resimlerini yollar. Kadın yukarı çıkıp adamla kavga ederken; Kaya onu cinayetle suçlamaya hazırlanırken Sema hanım kadının kapısını dinler. O gece bahçede Özlem'in de katıldığı bir akşam yemeği düzenlerler. Cennet yüzleşmek için Arzu'ya gider. Arzu bahçede Melisa ile konuşurken kız "Anne. Ben geldim" der. Kadınla yüzleşirler. Arzu kızından yaşattığı her şey için özür diler.

Soyer ailesi de Selim de oraya gelir ve konuşmayı duyar. Cennet "Sen benim annem değilsin. Benim annem Cavidan. Sen Arzu Soyer'sin" der. Soyerler de şoktadır. Ertesi gün Sema hanım avukatı çağırır. Tüm ailenin önünde şirketteki haklarını devretmesini ister ama Arzu kağıdı yırtıp atar. Sema hanım Arzu'yu evinden dışarı atar. Hisseleri verene kadar Melisa'nın yüzünü göstermemekle tehdit eder.

Selim Cennet'e annesiyle tekrar konuşmasını söyleyince Cennet kızıp gider. Nilgün Selim'e "Evi sattım ve yeni bir ev aldım. Yeni başlangıç yapacağız" der. Bu arada Mukaddes ve Suna evlerini boşaltırlar. Babaannesi Cennet'in kızgınlığı geçer; gelir diye bekler ama sonunda yeni evlerinin adresini bırakarak giderler. Cennet eve geldiğinde evi anıları haricinde bomboş bulur. Cennet boş evde annesiyle anılarını hatırlar ve ilaç içerek yere kıvrılır




Hiç yorum yok:
Write comments