5.12.2019

Zalim İstanbul 21.bölüm özet. Oyunsa oyun; savaşsa savaş

Cemre Nedim'e "Cenk ve Ceren'le ilgili ne biliyorsun?" diye sorunca Nedim "Ben karıma güveniyorum. Sen kocana güvenmiyor musun? Güvensizliğinizi bize bulaştırmayın" diyip gider. Arkasından giden Cenk kuzenine "Karıma aşık olduğun halde neden evliliğimi kurtardın?" diyince Nedim "Senin karına eski Nedim aşıktı. Şuan için bu evdeki herhangi birinden farkı yok" der. Bu konuşmayı Cemre duyup üzülürken Cenk bu laflara inanmaz. Odasına gittiğinde ağlayan Cemre'nin yanında durur

Şeniz Agah ve Ceren'in ne konuştuğunu merak eder. Açık çek verdiğini öğrenince bunun Agah'ın abisinin suçu olduğunu düşünür. Şeniz evden çıkınca Cenk onu takip eder. Şeniz Mümtaz Karaçay'ın mezarına gidip ikisinin oğlu olan Cenk'ten esirgediği babalığı Nedim'e gösterdiği için çocuğa yıllarca bedel ödettiğini ve ödetmeye devam edeceğini söyler. Nedim de Cenk de kadını gece vakti orada görünce şaşırır. Nedim bir şeyler ima eder ama Cenk direkt ne olduğunu anlayamaz.

Nedim de olanların suçunun babasına ait olduğunu düşünmektedir. Mezardaki babasına Şeniz ile arasında olanları ortaya çıkarmıyorsa amcasının gururunu harcamamak için olduğunu söyler. İlişkileri olduğunu bilse de kardeşi olduğunu bilip bilmediğini anlamayız.

Şeniz Agah çıkar çıkmaz Seher'e gider ve "Agah; doğmamış torununuzu Ceren'den satın almak üzere" der. Seher hemen evden çıkar. Ceren Agah'a "Size anlatacaklarım verdiğiniz paranın kuruşu kuruşuna değecek" der. Para dolu çanta gelince Agah Ceren'den protokolü imzalamasını yani boşanmasını ve çocuğun vekaletini bırakmasını ister. Ceren imzalar ama o sırada Seher gelip kağıdı yırtar ve Agah beye yazıklar olsun der.

Şeniz Neriman'a duyurarak tüm hisseleri Cenk'in üzerine geçirme planı yapıyormuş gibi konuşur. Neriman duyduklarını Nedim'e bire bin katarak anlatır. Nedim amcasına güvense de ona laf söylemese de içine kurt düşmüştür bir kere. Nedim akşam yemeğinde "Ben yarın şirkete gidip gelmeye başlıycam" der. Herkes şaşırır. Agah Nedim'e gelebilirsin dedikten sonra oğluna dönüp "Cenk yarın sen de şirkete geliyorsun" der

Ardından Şeniz Agah ile konuşup Ceren'i kendisine bırakmasını ister. Agah Nedim'e yaptığını; parayı aldığını anlatır. Nedim "Ben karımdan kurtulmak istemiyorum" der. Amcası çıldırır. Şeniz ve Ceren konuşurken kız Cenk ve Cemre'nin çakma evliliğinden bahseder. Şeniz eğer bu ortaya çıkarsa herkes ablana inanır. Kanıt bulman lazım der

Cemre ve Cenk kardeşleriyle konuşmak ister ama ikisi de Nedim ile beraberdir. Nedim Civan'ı şöför olarak işe almıştır. Damla da Nedim ile alışverişe gitmek ister. Cenk Cemre'yi onlarla alış verişe yollar. Cenk Damla'nın paylaşımından orada olduğunu gördüğü karısını almaya gider. Damla'nın paylaştığı alış veriş story videosu çok beğeni alır

Nedim, Cenk ve Agah şirketi dolaşır. Sonrasında Nedim şirkette kendisine oda istediğini söyler. Cenk Nedim'e ne vasıfla oda istediğini söyleyince iki delikanlı gerilir. Agah isterse bütün odaları alabileceğini ama görev alamayacağını çünkü yetersiz olduğunu söyler. Nedim kendisine "Oğlum" diyen Agah'a "Senin oğlun arkanda. Ben senin oğlun değilim" der ve çıkar.

Damla'nın çektiği Cemre'nin Nedim'in giyinmesine yardım ederkenki videosu internette evli çiftin aşk dolu videosu olarak yayılır. Damla sildirmeye çalışır ama bu işin ardında da Şeniz'in olduğunu öğreniriz. Olaya taraf olan kadınlar arasında da Cenk ve Nedim arasında da gerginlik olur

Şeniz Seher hanıma gidip dünürüyle yeni bir başlangıç yapmak istediğini söyler. Börek tarifi alıp kahve içip sohbet ederler. Sonrada Seher ve Şeniz; Cenk ve Cemre'yi balayına gönderir. Ama diğer taraftan Ceren ve Nedim'i de arkalarından yollarlar. Şeniz Ceren'in ilacını son anda değiştirir. Cenk ve Cemre karşısında Nedim ile Ceren'i görünce çok şaşırır.

Hiç yorum yok:
Write comments