21.01.2020

Zalim İstanbul 27.bölüm özet. Nedim Şeniz'i bıçakladı mı?

Agah'ın Şeniz'i dışarı atmasıyla Damla ne olduğunu anlamak için sorular sorar. Ceren Damla'ya annesiyle ilgili şeyler söyler ama kız inanmak istemez. Şeniz'i müştemilata alındığını duyan Agah; karısını oradan da atar. Her şeyi oğlu için yaptığını söyler ama adam onu dinlemez. Agah; Nedim'den körlüğü için özür dilerken çocuk ona "Benim tek ailem sensin" der

Agah bey Karaçay mülküne ait hiç bir yere Şeniz'in girmemesini emreder. Şeniz kapılardan döner. Şeniz taksiye bile para veremeyince peşinden gelen Ceren verir. Boşanma protokolü hazırlatan Agah; nafaka tazminat vermek istemez. Ortak hesaplarındaki tüm parayı karısından önce çeker.

Damla, annesiyle konuşmak için Civan'la yola çıkar. Herkesi arayan kız; annesine ulaşamaz. Şeniz kızıyla buluşup yanlı bir hikaye anlatıp suçu Nedim'in üzerine atar. Kız annesine eşyalarını getirip otelde yer tutup para da verir.

Cenk de bu olanlardan kendisini sorumlu tutup evden çıkar. Cemre onun peşinden gider ve kocasını arabasında yarası açılıp kendinden geçmişken bulur. Hastaneye götürüp tedavi ettirir.

Nedim yine terapistine gidip olanları anlatır. Amcasına Şeniz ve babasının onu aldattığını söylememekte kararlıdır. Ses kaydını da silmesini ister. Kadın siler ve kendisiyle tedaviyi durdurmaya karar veren Nedim'e arkadaş gibi kalalım der.

Şeniz eski adamı Şahin'i arayıp buluşur. Adama söz verdiği parayı veremez. Muhasebeyle konuşmak için gittiği şirketin kapısından da kovulur. Kuyumcuya gidip takısını bozdurur. Kuyumcu Agah'a ulaşamayıp Cenk'e bunun haberini verir. Cenk bilekliği kuyumcudan geri alıp annesine getirir ama annesinden artık kendisi için bir şey yapmamasını ister

Agah Cemre ile konuşur. Kız darmadağın evden çıkınca Cenk; kızı bulmaya çalışır. Nedim ondan önce Cemre'yi görür ve parkta konuşurlar. Nedim Cemre'ye elini uzatır ama kız Agah beyin iki kardeşin dost olabilmesi için Nedim'in ondan ümidi kesmesi gerektiğini söylediği için; Nedim'in elini tutmaz. O an oraya gelen Cenk'in elini tutar.

Seher; Damla'nın Civan'ı yanağından öperken görüp şoke olur. Damla ve Civan cafede otururken bardaki kafayı sindiremeyen Meriç gelir. Kavga çıkarır. Mekan sahibi şikayetçi olunca iki sevgiliyi nezarete atarlar. Agah ve Seher'in gelmesiyle karşı taraf şikayetini geri çekince çıkabilirler. Seher önce oğluna bir güzel fırça çeker ardından münasip dille Damla'yı uyarır.

Ceren; Nedim'e gidip ses kaydını verip ortaklıkları için bunu yaptığını söyler. Nedim ise boşanmak istediğini söyler. Ceren amcasına ses kaydını vermekle tehdit eder. Nedim kızın elinden telefonu alıp kaydı siler. O sırada onları gören amcası olayı yanlış anlar. Cemre elini tutmadıktan sonra Nedim Ceren'le boşanmaktan da vazgeçer.

Şeniz bir silah dükkanına gidip bir şey alır. Sonrasında Nedim'i arayıp babasıyla ilgili şeyler söyleyeceğini söyleyerek odasına çağırır. Konuşmayı duyan Ceren; kocasının cekedine içinde mikrofon olan kalem koyar. Olup biteni dinlemeyi planlamaktadır. Şeniz Nedim'i çok kışkırtır. Ardından bıçaklamaya kalkar. Aralarında mücadele olur ve bıçak Nedim'in eline geçer. Bölüm sonunda Şeniz yerde can çekişirken Nedim odadan çıkar.



Hiç yorum yok:
Write comments