18.02.2020

Zalim İstanbul 31.bölüm özet. Ceren'in bebeği yaşıyor mu?

Cenk dondurucunun içinde mahsur kaldığı Cemre'ye donacaklarını düşünerek; aşkını ve Ceren'in karnındaki bebeğin kendisinden olduğunu itiraf eder. Nedim kendisine gelir ve zorlukla Cemre ve Cenk'i kurtarır. Ambulansla hastaneye götürülürler. Olay yerine gelen Agah bey ve Şeniz de endişelidir. Agah Seher hanıma ve Civan'a da haber verir.

Civan ve Damla da yaptıkları kaza sonrasında yardım beklerler. Yine aralarında atışma olur. Damla ertesi gün arabayı ona sormadan yapıp parasını da verince Civan üzülüp gurur yapar.

Nedim hastanede kendisine gelmeyen Cemre'nin başında intikamını almadan arkasına bakmayacağını söyler. Hastane çıkışı Cemre Nedim ile Cenk'le konuşmak için mesaj atıp cafeye çağırır. Nedim hemen gidip bekler. Cemre yola çıkar. Ceren de onu takiptedir. O sırada Şeniz Cemre'yi arar ve ailesiyle ilgili çok önemli şeye sahip olduğunu söyler. Cemre mecburen ona doğru yola çıkar.

Agah bey adamlarına kaçıranların bulunması talimatını verirken orada olan Şeniz de bu konuşmayı duyar ve panik olur. Agah bey kaçıran kişiyi bulup konuşturur. Kaçırtan kişinin Şahin olduğunu duyunca şaşırıp onu bulmasını ister. Cemre'ye giden Agah bey; suçluları cezalandıracağını söyler. Şahin suçu üstlenir. Karşılığında Şeniz'den yüklü bir para alacaktır.

Şeniz bir sinema salonunu kiralayıp Cemre'ye Ceren'in otel odasındaki görüntülerini izletir. Cemre'yi takip eden Ceren de görüntüleri görür ve çok üzülür. Ağlayarak eve gelip kıyafetleriyle duşa girer. Cemre Şeniz'in karşısına dikilse de Nedim ve Cenk'in kardeş olduklarını söylememeye razı olur. Cemre'nin buluşturduğu Nedim ve Cenk de karşılıklı restleşirler. Sonrasında cafeye gelen Cemre; şantaja boyun eğip sadece teşekkür etmek için onları çağırdığını söyler

Ceren Şeniz'e gidip o görüntüleri bir kişi daha izlerse seni öldürürüm der. Cemre'nin elinde ne olduğunu anlamaya çalışır. Ablasıyla konuşmaktan her fırsatta kaçar. Ama bahçede karşılaşırlar ve iki kardeş yüzleşirler.

Nedim eşyalarını toplattığı Cenk'i köşkten kovar. Agah bey bu konuşmayı duyar ve yiğenine kızar. Gitmek isteyen oğlunu durdurur. İlk defa Nedim'e bağırıp tehdit eder. Agah bey Şeniz'e gider ve Nedim'e yaptıklarının ardında Cenk'ten başka bir sebep olduğunu bildiğini sorar ve "Sen benden ne saklıyorsun?" diye sorar.

Cenk teknede Cemre'ye yeniden evlilik teklif eder. Nedim onları görür. Nedim kızıp kıskanıp gider. Onları gördüğünden habersiz Cemre Cenk'e "Biz diye bir şey yok" diyerek teklifi geri çevirir. Cenk kelimenin tam anlamıyla yıkılır. Agah bey de onlarla konuşup bir daha düşünmeleriyle ilgili konuşur. Ama ikisi de "kararlıyız" der. Mahkeme günü gelir ve boşanırlar. Agah bey oğlu ile içip dertleşir

Oya yeni planlarına Başak'ı da dahil eder. Kadına yeni kıyafetler ve imaj yaparken; birikmiş kira borcunu bile öder. Karaçay köşkündeki yeni hayatı için kadınla planlar yapar. Nedim'i çağırıp Cemre ile ilgili onu etkiler. Oya ve arkadaşı Nadir küçük bir bebeğe bakıp "Köşke dönmeye hazır mısın küçük Karaçay?" der.




Hiç yorum yok:
Write comments