3.03.2020

Zalim İstanbul 33.bölüm özet. Şeniz için hesap günü

Oya'dan kardeş olduklarını dinleyen Nedim hikayenin gerisini de dinler. Oya; annesinin köşkte çalışan bir hizmetli olduğunu, babasının onu kandırıp hamile bıraktığını ama asıl Agah'ın annesini kovduğunu, dinlemediğini anlatır. Amcasını tanıyan Nedim kadına hikayede yanlış olduğunu, amcasının böyle şeyler yapmayacağını sert bir dille söyler

Şeniz panikle kocasını ardından Ceren'i arar. Sonra da toplanmaya başlar. Agah ise duyduklarının ardından öfkeyle adamlarını da alıp Şeniz'in kaldığı yere gider. Şeniz son anda kaçar. Arabasını bir yere bırakır. Nedim'i arayıp olanları söyler. Agah Oya ve Nedim'i aldırıp ifadelerini alır. Cenk oraya gelir ve ne olduğunu anlamaya çalışır.

Şeniz Nedim'e Ceren'in ses kaydını Agah'a gönderdiğini itiraf ettiği ses kaydını yollar. Ardından kalp krizi geçirdikten hemen sonra Agah'a kaydı yine de gönderdiğini ve adamın peşine düştüğünü söyler. Nedim Ceren'le yüzleşir. Ve o  kızgınlıkla şirketten ve evden kovar.

Ceren köşke gelen bebek yüzünden kaybettiğini sandığı bebeği hatırlamaktadır. Cemre bunu fark edip kardeşine destek olmaya çalışır. Neriman anne Nurten'den kızı ve torunuyla ilgili şeyler öğrenmeye çalışır. Bebek sürekli huzursuz ve ağlarken ceren kucağına aldığında susar.

Cemre arkadaşı Özge ile müştemilatta prova için çalışacakken Cenk ile tanışır. Onu o akşamki açılışlarına davet eder. Civan'la da samimi selamlaşınca Damla kızı kıskanır. Cemre'nin ilk gecesinde en ön masayı Nedim rezerve edip gelirken Cenk de kocaman bir papatya sepeti yollar. Nedim'e bakarak şarkıyı söylediğini fark eden Cenk gözükmeden çıkar

Agah, abisinin mezarına gidip onunla konuşurken Nedim gelir ve ona da bunları anlatmadığı için küskün olduğunu söyler. Agah Şeniz'in bütün eşyalarını toplatıp attırır. Bunu gören Damla engel olmaya çalışıp babasıyla konuşur ama cevap alamaz.

Şeniz sahte kimlikle araba kiralar. Cenk annesinin izinin peşindedir. Bindiği taksiden araç kiraladığı acentaya gider. Cenk sahte kimliği anlar. Acenta sahibini ihbar etmemesi için ikna eder. Şeniz bir otele girer ve uçak kiralayıp Yunanistan'a gitmek için hazırlıklara başlar.

Agah bey şirketteki hisselerini Cenk ve Damla arasında paylaştırıp devreder. Agah bey; Nedim'i de çağırıp veda konuşması yapar. O sırada Şeniz'in yeri belli olur. Agah bey de Cenk ve Damla da oraya doğru yola çıkar. Agah'ın geldiğini gören Şeniz yukarı çıkar. Agah onu konuşmaya zorlar. Sonradan yetişen Cenk ve Damla'nın gözleri önünde Şeniz dengesini kaybedip aşağı düşer.






Hiç yorum yok:
Write comments