7.04.2016

Hayat Şarkısı 9. bölüm özet - Çember daralıyor, Hülya köşeye sıkışıyor

Kanal D'de severek izlediğimi Hayat Şarkısı 9. bölüm yine pek sürükleyiciydi. Hülya'nın başına dertler açılmaya devam ediyor... Zeynep’in intihara teşebbüs ettiği haberi aile üyelerini sarstı. Hülya ablasının yanına döndü, Kerim ise İstanbul’a döndü aceleyle.
Mine feci hırslanmıştır. Filiz'e dedi ki ”Sen çocuğunu alacaksın, o karı da rezil olup hapsi boylayacak.

Müfit Zeynep’in intihar teşebbüsünü öğrenince çılgına döndü. “Seni istemeyeni, seni üzeni ben dünyadan kazırım.”

Mahir, Filiz ve Mine’nin paralarını ve altınları çaldı, Hülya’ya getirdi. Ona bir de kötü Haber verdi. Filiz’in her şeyi Atıf’a anlattığını söyledi. Hülya panik oldu. Mahir ona merak etmemesini, Filiz’i bir alkol kliniğine yatıracağını ve onun için paranoid şizofreni raporu getireceğini söyledi. Nasıl yapacaksın bunu” diye sordu Hülya. "Ben kendim hazırlayacağım” dedi. Sen bağlandın çocuğa, Filiz sarhoş, sarhoştan anne olmaz. Çocuğu öldürürdü o. Ben biliyorum”. "Çocuğa bağlandın Sevdiğin adamın yanındasın” dedi. İkisi de duygulandı. Mahir aslında fena biri değil galiba. Serseri ama kötü biri değil sanırım.

Hülya ile Kerim'in arasında bir şeyler olacak, bu an meselesi. Ama ikisi de şaşkınlar, birbirlerine karşı ön yargıları var, bu da işi zorlaştırıyor, aralarında yanlış anlamalara sebep oluyor. Hülya zaten Kerim için ölüp bitiyor. Artık Kerim'de Hülya için bir şeyler hissediyor, onu kaybetmek istemiyor. Ama bunu doğru şekilde ifade edemiyor henüz.

Kerim Mehmet'i görmek için ısrar eden Filiz'e “Eğer normale dönersen çocukla ilgili düzenlemeler yapabiliriz" dedi. "Ben seni aramadan gelmeyeceksin, evin çevresinde dolaşmayacaksın” dedi. Para verdi. Bir hesap açıp biraz daha para yollayacağını söyledi.
“Ayda bir kere Mehmet’i göreceksin, Hülya’nın haberi olmayacak, bir damla içki içmeyeceksin” dedi. “Yoksa seni şikayet ederim.”
Filiz Kerim’e sarıldı. “Biz iyiydik, ben kimseyi seni sevdiğim kadar sevmedim" dedi. "Duygularımız karşılıklı değil, üzgünüm" dedi Kerim.

Atıf Hüseyin’e her şeyi anlattı. "Kadın sarhoştu ama yine de çok önemli şeyler anlattı" diye şüphesini ifade etti. Hüseyin adresi istedi. Kerimlerin geldiği gün Hüseyin Filizleri takip ettirmişti, Atıf oradan adresi biliyordu.
Hüseyin gitti ve Filiz olmadığı için Mine’ye sordu. “Sizi dinliyorum Mine hanım” dedi.
Melek her şeyi çözmek için kendince bir yol buldu, Kaya’ya ”Benimle evlenir misin” diye sordu. Yanlış bir karar, çok yanlış bir karar…

Zeynep Cem’in ofisine geldi ve Hülya’nın bir zamanlar kısa bir süre Cem’in babasının yanında çalıştığını söyledi. Zeynep ısrarla “Cem’le aralarında bir şey var mıydı” diye sordu. Kesinlikle olmadığını söyledi sekreter.
Zeynep heyecanla eve gitti ve büyük bir memnuniyetle “Hülya’nın eskiden Cemlerin şirketinde çalıştığını söyledi.” Herkes çok şaşırdı.

"Bayram amca, şirketle ilişiğimi kesti, zararımı karşılayacaksın” dedi Cem ve 300 bin lira istedi. "Bugün Bayram Amca seninle nereden tanıştığımızı sordu. Parayı ver, ben de anlatmayayım” dedi. Bir hafta sonra bana 300 bin liramı getireceksin” dedi ve gitti. Hülya yere çöktü, ”300 bin lirayı nerden bulacağım. 300 bin lirayla doymazsın ki sen. Ben bundan nasıl kurtulacağım” diye söylenip ağlarken kafasını bir kaldırdı ki karşısında Kerim duruyor. Kerim soran gözlerle ona bakıyor.

Hiç yorum yok:
Write comments