13.06.2016

Arka Sokaklar 405. bölüm. Mesut Selin'e duygularını açıyor.. İki günde özlemişim seni!

Geçen bölüm komiser Selin'i kaçırmış, rehin tutmuşlardı. Sonrasında Selin'i bagaja tıktılar ve ekibinde ölmesi için Selin'in bulunduğu arabaya bombalı tuzaklama yaptılar. Selin'e e onları arayıp çağırsın diye telefon verdiler. Selin o bagajdan Mesut'un bombayı etkisiz hale getirmesi sayesinde kurtuldu.

Bu video da Selin'in evindeler. Kız başını Mesut'un omzuna yaslamış Mesut "Ben geç oldu kalkayım artık" diyor. Selin "Olsun bira daha kal. Dün gece çok berbattı Mesut. Hayatımda ilk defa ölmek istedim. Sırf o kabus bir an önce itsin diye" Mesut'un da aklına o kötü anlar geliyor. "Boşver. Öyle düşünme." Selin "E kolay değil. Takılıp kalıyor insanın aklına. ya yetişemeseydiniz. Ya bulamasaydınız. Ya da daha kötüsü hepiniz ordayken bomba patlasaydı."

Mesut "Biz ne haldeydik bir görseydin. Senden haber alamıyoruz. Nerde arıyacağımızı bilmiyoruz. Korktum Selin. Yalan yok korktum. Hele sen. Sen o bagajdan sağ salim çıktın ya. o an farkettim. Ben iki günde özlemişim seni. bazen burnunun dibini görmez ya insan. meger alışmışım. Alıştırmışsın kendini. o yüzden şimdi burdasın ya. Gerisi boş yani. O yüzden bi daha özletme kendini. Olur mu tamam mı? Anladın mı?" diyor. Aşkını itiraf ediyor diye ıkınıp sıkılıyor, duygularını açmakta zorlanıyor ama bir farkediyor ki kız çoktan uyumuş. Hay Allah Mesut duygularını tam açıyorken olana bakın :) Mesut da üflüyor ve bulduu ir yastığı kızın başının altına koyup üzerini de örterek kaçarcasına gidiyor.

Hiç yorum yok:
Write comments