30.07.2016

Bana Sevmeyi Anlat dizisi yakında Fox Tv ekranlarında olacak

Çok yakında Fox TV ekranlarında başlayacak olan yeni dizinin ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Daha önce ismi Beyaz Gece olarak açıklanan dizide değişikliğe gidilerek Bana Sevmeyi Anlat olarak belirlenmiştir.
Ay Yapım tarafından hazırlanan ve oyuncu kadrosunda Kadir Doğulu, Seda Bakan ve Mustafa Üstündağ’ın yer aldığı dizinin çok yakında başlayacağı açıklandı. Yönetmen koltuğunda Mesude Erarslan’ın yer aldığı dizinin tanıtım fragmanı izleyicileri etkileyeceğe benziyor.
Senaryosunu Deniz Akçay’ın kaleme aldığı dizinin çekimleri eğlenceli geçmeye devam ediyor. Hatırlarsak geçtiğimiz yaz aylarında Atv ekranlarında Beyaz Gece ismi ile ilk tanıtım fragmanı yayınlanan dizinin daha sonra rafa kaldırıldığı açıklanmıştı.
Sezon içerisinde ise dizinin yaz aylarında farklı bir kanalda yer alacağı açıklanmıştı. Kadir Doğulu’nun yer alacağı kesinleşmiş ve bayan başrol oyuncu ise sonradan açıklanmıştı. İşte o dizinin ismi değişime uğrayarak çok yakında ekrana geleceği açıklandı.


Hiç yorum yok:
Write comments