30.07.2016

Hanım Köylü 12. Bölüm. Ferit İlkgün'e "Mutlaka Benim Olacaksın" diyor

Bu bölüm Ferit iş görüşmesi için geldiğinde Düzgün ağa İlkgün'i kız isteme olmadan Koptagel'e vermişti. Sonrasında Ferit kızın odasına gidip onunla konuşmaya çalışır. Ferit "Bu işte benim bir suçum yok. Baban bir uyanıklık etti. Ama sana söz veriyorum bu işi halledicem. Senin abimle evlenmen teknik olarak söz konusu bile olamaz. Mutlaka benim olacaksın. Birazcık zamana ihtiyacımız var." İlkgün "Abin de olmaz demedi. Ağzını bile açmadı. Ne yap yap çöz bu işi. Zaman falan anlamam ben. O zaman içinde babam beni abinle evlendiriverir o zaman görürsün" Ferit "Ne yapıyım. Babanın karşısına çıkıp kızını abim değil ben mi seviyorum diyim. Babanın bana karşı olan tutumunu biliyorsun zaten" der.  Kız "Bilmiyorum ben babamın sözüne hiçbir zaman karşı gelmedim yapamam" der.

Hiç yorum yok:
Write comments