12.07.2016

Güneşin Kızları 26. Bölüm. Ali; Selin için söylüyor. Tolga Sarıtaş - Hoşçakal

Ali; babasının Haluk olmadığını Levent olduğunu öğrendiğinde şok yaşamış, elini arabanın camına vurup kesmişti. İntihar etmeyi planladığı gecenin akşamında gerçek babasının mekanına gidip onunla gitar çalmayı kabul eder. Koca gözlü kız Selin de seyirciler arasındadır. Ve Türk seyircilerinin unutamıyacağı duygusallıkta  Emre Aydın'ın "Hoşçakal" şarkısını seslendirir.

Sahne aydınlanır. Levent sahnede oğlunun yanında "Arkadaşlar hoşgeldiniz. Bu gece ilklerin gecesi. Sözü fazla uzatmıyım. Bu güzel mekanın ilk gecesi ama daha önemlisi; oğlumla beraber çalacağımız ilk gece" der ve müzik başlar. Ali bütün şarkıyı Selin'in gözlerine bakarak söyler. Hatta bir yerinde gözünden yaş süzülür ve çaktırmadan siler.

Sonrasında Levenet'e döner ve "Bu geceyi cebinde iyi sakla. Bununla avunmak zorunda kalacaksın. Sen benim hiçbir şeyim değilsin. Senin de cezan bu" der ve onu öylece bırakır.


Sen hiç görmedin 
Su vermeye benzedik 
Plastik çiçeklere 
Hiç görmedin 

Sen hiç görmedin 
Dans ettik durmadan 
Kırık camlar üstünde 

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi 
Erirken avuçlarımda 
Ben unutuyorum 

Hoşça kal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarında ben 
Unutuyorum 

Sen hiç görmedin 
Baştan böyle yazılmış 
Yok kimsesi kimsenin 
Hiç kimsenin 

Sen hiç görmedin 
Sonu baştan yazılmış 

Bitti kelimelerim

Hiç yorum yok:
Write comments