17.07.2016

Tatlı İntikam Pelin Sinan'a söylüyor. 'Her Şey Bitmedi Bitemez'

Pelin'in evinde kareoke sistemi kurulmuş. Tolga Pelin'e kendini affettirmeye çalışıyor. Ve kızın en sevdiği şarkı olan Rana Alagöz'ün yıllar önce seslendirdiği "Her Şey Bitmedi Bitemez" parçasını söylemeye başlamıştı. Tam o sırada Pelin'den borç istemeye zar zor ikna olmuş Sinan girer. Kız şarkıyı söylerken geri döndüğünde Sinan ile karşılaşır ve parçayı çocuğun gözlerine bakarak söyleyip biirir. Alkışlardan sonra Pelin Sinan'a doğru gider



yıllar gibi geçti günler 
çok sevmişim seni eğer 
neden ayrıldık bilmiyorum 
nolur geri gel artık yeter 

unutmak zor geçenleri 
sevgi dolu o saatleri 
çıldırırdım belki sevinçten 
birgün bana dönsen geri 

herşey bitmedi bitemez 
aşkımız kalmasın yarım 
mutlu günler geri gelsin 
nolur hiç ayrılmayalım *2 

sevmeseydim keşke seni 
kahretmezdim günlerimi 
ama aşkta gurur olmaz derler 
yalvarırım affet beni 

unutmak zor geçenleri 
sevgi dolu o saatleri 
çıldırırdım belki sevinçten 
birgün bana dönsen geri 

herşey bitmedi bitemez 
aşkımız kalmasın yarım 
mutlu günler geri gelsin 
nolur hiç ayrılmayalım *2 

Hiç yorum yok:
Write comments