16.08.2016

No: 309 Dizisi 8. Bölüm. Sen böyle yaptıkça ben daha çok emin oluyorum

Lale evde tuvaleti ararken yanlışlıkla Onur'un odasına girer ve duvardaki resimlerine bakar. "Çocukken bile papyon takıyormuş. Hakkaten Lord. Çok tatlı ama. Tatlıymış yani. Çocukken bebekken" diyip odasını inceliyor. Sehpanın üzerinde duran bebek dergilerini görüp içine bakıyor. Tam tahmin ettiği gibi onları okumuş hatta fosforlu kalemle altlarını çizmiş olduğunu görünce gülmeye başlıyor. Gülme seslerini duyunca Onur içeri giriyor. Onun girdiği duyunca dergileri bırakıp "Bebeklik fotograflarına bakıyordum. Şirinmişsin. Önceden. Çocuk belki bir ihtimal babasına benzer diye. Acaba çocukken nasılmışsın diye bakıyordum" diye toparlar olayı.

Onur "Lale sağol be. Sonunda beni de bir şeye ortak ettin. Teşekkür ediyorum. Tabi bebeğimiz bana benzesin iyi olur" diyor. Kız "Neden ben çirkin miyim" diye agresif bir yaklaşımda bulununca Onur "Yoo. Aksine çok güzelsin. Ben huyu bana benzesin dedim" diyor. Lale "Huyu sana benzemesin. Bana benzesin Kendini beğenmiş olmasın" derken Lale çocuğun fazla üzerine gelince Onur kızın üzerine yürüyüp onu duvara yapıştırıp kollarıyla da gitmesini engeller. "Seni benle derdin ne Lale. Bu tavırlarının anlamı ne? Beni önemsiyorsun. Sen böyle yaptıkça ben daha çok emin oluyorum"


Hiç yorum yok:
Write comments