3.10.2016

Seviyor Sevmiyor 12. bölüm özet. İrem ve Yiğit sözlendi

Geçen bölümde Deniz; Gölge denen yazara hayranlığını Tuna'ya çok yakın davrandığını düşünür. Yiğit de sevgilisini öperken neden asistan Deniz'i düşündüğünü, İrem zuzusunun hala Yiğit'e aşık olduğunu, Tuna Deniz'i kafasından atamamasını düşünür. Yiğit Deniz'den Deniz Tuna'dan uzak durmaya çalışarak komik olaylar izlememize neden olurlar. Günün en kötü kısmı ise Yiğit toplantıda Deniz'i herkesin içinde tekrar azarlar. Deniz çok üzülür. Deniz'in bu kadar üzüldüğü için Tuna Yiğit ile konuşur ve restleşirler. Yiğit'in aklına Tuna'nın Deniz'den hoşlandığı fikri yerleşir

İrem Deniz'i Yiği'ten uzak tutmak için bir şeyler ararken Neşe onu arar. İrem onunla konuşurken Tuna'nın Deniz'e olan ilgisini farkeder ve ikiliyi baş göz etmeye karar verir. Herkesi habersiz bir şekilde bir araya toplar. Tuna ve Yiğit arasındaki gerginliğe Yiğit'in kendisine haksız bağırdığını düşündüğü için surat asan Deniz'in gerginliği de eklenir. Yemekte İrem'in ikiliyi başgöz etmeye çalıştığını fark eden diğerleri gerilir. Sonunda iki erkek aralarında hesap görmekten bahsederler. Yiğit onları karaoke ve çeşitli oyunlar olan bir kafeye giderler.

Yiğit'in babası İrem'in oteline yerleşir. Bütün yediğini içtiğini İrem'e ödetir. Kıza alenen şantaj yapar. Sonradan öğreniriz ki adamın birilerine borcu vardır.

Dart, karaoke, bilardo, dans, bilek güreşi gibi konularda birbirleriyle yarışırlar. Deniz'in söylediği 'Haram geceler' parçası herkesin özellikle de Yiğit'in içine işler. Aynı şekilde de Yiğit sahneye çıkar ve 'Sebepsiz Fırtına' parçasını söyler. Deniz de bu parçada Yiğit'in gözlerine dalıp gider. Bu olaya iyice sinirlenen Tuna Yiğit ile dışarı çıkar ve sağlam kavga ederler. İçerde de kızlar tartışmaktadır. Tuna kavga sırasında Yiğit'e Deniz'e aşık olduğunu söyler. Yeniden kavga etmeye başlarlar. Bu sefer de Yiğit "Madem seviyorsun. Neden birlikte olmuyorsun o zaman?" dediğinde Tuna hırsla "Sana aşık lan. Sana aşık"  der. Yiğit şok olur. Yere düşerler ve buna ragmen Yiğit gülümsemektedir.

Neşe ve Gonca şirketin sahibi kadının oğlunu bulmaya çalışırlar. Şirketteki herkesi soruşturmaya başlarlar. Ama o kişi düşünmedikleri tek kişidir. Çaycı

Polisler gelir ve onları karakola götürür. Kızlar onlara kefil olup çıkartır. İrem Yiğit'e Deniz ile ilgili imalar yapınca Yiğit kızıp dışarı çıkar. Küçüklüğüyle konuşur. Deniz'i bırakırsa kötü bir adam olacağını ve Deniz'i üzeceğini düşünür. Bu düşünceyle İrem'e "Hemen yarın seni gidip istiyelim" der. Deniz anne babası ile konuşup ikna eder. Yiğit'in babası kız isteme sırasında İrem'i zor dururma düşürecek şeyler sorar ve kız köşeye sıkıştığı için harcamalarını ödemeyi kabul eder. Sonunda kız isteme gerçekleşir.

Tuna da Deniz'i büyüdüğü yetimhaneye getirir. Kendi hikayesini anlatır. Sonrasında gölgeyle tanıştırır. Sonrasında kaldığı otel odasına götürür. Yazdığı kitabın Deniz'in kendisiyle ilgili olduğunu söyler. Denzi bu kadar duygu yoğunluğundan rahatsız olup gitmek istediğinde "Bu gece burda kal. Söz bir daha seni bu şekilde rahatsız etmiycem" der. Deniz kalır ve uyandığında Tuna gerçekten ordan eşyalarını alıp gitmiştir. Ofisten eşyalarını almasına da yetişemez ve Tuna gider.

İş yerinde derginin 20. yıl etkinliği için hazırlıklar sürmektedir. Akşam herkes gittikten sonra Yiğit Deniz'in yanına gider ve ondan geçen günkü azarlaması için özür diler. Kız affeder ve sarılırlar. Sonrasında duygu yoğunlukları artar. Deniz dostça bu sarılmadan sonra eve gitmek için hazırlanıp çıkarken Yiğit onu durdurur ve öpecekmiş gibi eğilir.




Haram Geceler
Aklim basimda degil ki 
Sebebini bilmiyorum 
Bize nazar deydi inan 
Adim gibi biliyorum 

Yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum 
Yar yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum 

Yaniyorum, yaniyorum 
Ah yaniyorum, yaniyorum 
Yar yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum 
Yar yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum 

Hatiralar gozlerimde 
Dalip dalip gidiyorum 
Acimasiz dertlerimle 
Yapayalniz yasiyorum 

Yine basim belalarda 
Senin icin agliyorum 
Yar yine basim belalarda 
Senin icin agliyorum 

Yaniyorum, yaniyorum 
Ah yaniyorum, yaniyorum 
Yar yine basim belalarda 
Senin icin agliyorum 
Yar yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum 

Yaniyorum, yaniyorum 
Ah yaniyorum, yaniyorum 
Yar yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum 
Yar yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum 

Yaniyorum, yaniyorum 
Ah yaniyorum, yaniyorum 
Yar yine bana haram geceler 
Senin icin agliyorum


Sebepsiz Fırtına
Gerilir büyür ah
Bir sebepsiz fırtına
Kardeşidir umut aşkın
Kalan elinde avucunda

Fırtınalardan kurtar beni ya
Batırma gemilerimi
Umutlar aşkın teknesi ya
Umutlarım tükendi

Sensiz olmuyor yerine konmuyor
Kimsenin eli senin gibi dokunmuyor
Karlara inat yürürüm yollarına
Adını camlara yazdım okunmuyor

Gerilir büyür ah
Bir sebepsiz fırtına
Kardeşidir umut aşkın
Kalan elinde avucunda

Fırtınalardan kurtar beni ya
Batırma gemilerimi
Umutlar aşkın teknesi ya
Umutlarım bulutlanır
Adına düğümlenir

Sensiz olmuyor yerine konmuyor
Kimsenin eli senin gibi dokunmuyor
Karlara inat yürürüm yollarına
Adını camlara yazdım okunmuyor 

Hiç yorum yok:
Write comments