22.11.2016

Bana Sevmeyi Anlat 12. Bölüm. Sen Benim Sevgilimsin


Ezgi evinde salonunda otururken içeri Engin giriyor. Kız ona bütün gün ulaşamadığı için kızıyor. Engin arayamadığı için özür dilese de kız "Seni en son gördüğümde restauranttaydın. Sabahtı ve yüzüme bakmadın. Nerdesin, kimlesin, neyin içindesin, iyi misin bilmeden burada oturup seni bekliyorum. Ve hayır Engin ben hiçbir şey bilmeden burada oturup seni bekleyerek geçiremem hayatımı. Ayrıca kim olduğunu bile bilmediğim bir adama göre şekil alamam. Anladın mı? Bunu yapamam ben bu değilim. Ve yol geçen hanı gibi bu eve girip çıkmaktan vazgeç" derken Engin kızı dudaklarından öper. Kız şaşkındır. Engin kıza "Sen benim sevgilimsin ve iş için nereye gitmiş olursam olayım. Günü senin yanında tamamlıycam. Söz veriyorum" Kız tekrar itiraz edecekken kızı tekrar öpüyor. Ve Engin ile Ezgi arasında asılı duran bu olay sonuçlanıyor sonunda


Hiç yorum yok:
Write comments