10.01.2017

Kırgın Çiçekler 66.bölüm - Tanrım Bizi Azad Et şarkısı - Tuna Velibaşoğlu


ATV'nin dram ve trajedi yüklü dizisi Kırgın Çiçekler 66. bölümde yine çok acı sahneler vardı. Bunların başında da Kemal'in üvey kızı Eylül'e saldırdığı ve yatalak annesinin buna engel olamadığı sahne geliyor... Bu üzücü sahneye Tuna Velibaşoğlu'nun yorumuyla Tanrım Bizi Azad Et adlı şarkı eşlik edince dram dozu iyice yükselmiş...

Dram izlemeyi seven izleyicilerin Kırgın Çiçekler'i tercih etme sebebi de bu zaten. Ağır ve yoğun dram, acizlik, çaresizlik, peş peşe gelen kötülükler; gittikçe daha fazla kötüleşen kötüler, ezildikçe ezilen ama hiç vazgeçmeyen mazlumlar... Ve üzücü sahnelerin yoğunluğunu artıran acılı müzikler...




Tuna Velibaşoğlu - Tanrım Bizi Azad Et

hayat boyu bir çok hata yaptım
ama hiçbiri senin kadar büyük değil
senin her yerin ihanet her sözün felaket
göçmeden bu dünyadan
tanrım n’olur bizi azad et
nasıl yaptım bunu asıl ben kendime
her şeyin suçlusu benim
ağlayamam halime
hayat neden bıraktın beni
bu yalancı zalime
beni yalnız bıraktın
beni yalnız bıraktın

Hiç yorum yok:
Write comments