6.02.2017

Vatanım Sensin - En çok beğenilen Hilal Leon sahnelerinden biri - Bundan sonra hiç olmaz


Kanal D'nin kaliteli, özenli bir çalışmanın eseri olan dizisi Vatanım Sensin hayranları, daha doğrusu HiLeon fandom yani Hilal ve Leon aşkını destekleyenler öyle coşkulu, öyle heyecanlılar ki, neredeyse iki üç günde bir yeni bir tag ile sosyal medyada TT oluyorlar... HiLeoncular, dizinin senaristlerinin de dikkatini çekiyor ki, Hilal ve Leon sahneleri iyice dikkat çekici, iyice romantik hala gelmeye başladı.

Miray Daner ve Boran Kuzum'un canlandırdığı Hilal ve Leon'un birlikte gözüktükleri, birbirlerine baktıkları, konuştukları sahneler, en ince ayrıntısına kadar analiz ediliyor, yorumlanıyor... Bu sahnelerden en sonuncusu da geçen haftaki Hilal - Leon sahnesiydi.

Sevilen çiftin baş başa tek sahnesiydi ama bir haftadır konuşulmaya, yorumlanmaya devam ediyor... Çok önemli bir sahneydi; "Leon Hilal'e olan aşkını üstü kapalı olarak itiraf etti" diyebiliriz. Ne dedi çok sevgili Leon; "Ben hiç bir vakit ablanıza ümit vermedim. Benim ona hiç bir vaadim olmadı. Hele bundan sonra hiç olmaz. Ben,..." Ben deyip sustu. Çok etkilendi Hilal bundan. ""Ne demek bundan sonra?"diye sordu. Cevap gelmedi. İçine içine sustu Leon... Bu susuş çok etkileyiciydi. Sadece Hilal'i değil, izleyiciyi de çok etkiledi; özellikle de HiLeon fandomu.

Bizler de etkilendik... Leon'un "Ben" deyip susması, şu dizeleri getirdi benim de aklıma; "Ve bilir misin ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması,"Ben" deyip susması, "sen" deyip ağlamaklı kalması"*

Bir kez daha izleyelim bakalım o güzel, o naif sahneyi; incelik, romantizm ve imkansız aşkın çekiciliğini barındıran o diyaloğu... İzleyelim ve kendimizden geçelim... Zaten yeni bölüm fragmanı da oldukça gecikti değil mi sevgili HiLeon fandom?

...ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması.
ne kötüdür an kadar yakın bir asır kadar uzak olması.
ve bilir misin ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması
” ben ” deyip susması, ” sen ” deyip ağlamaklı kalması…
(nazım hikmet ran) 

Hiç yorum yok:
Write comments