7.02.2018

Çocuklar Duymasın 26. bölüm; herkes Meltem'in hayal gördüğüne mi inanıyor


Öncelikle bu bölümü izledim diyerek sizi kandırmayayım sevgili okurlarım. Tutku karakterine o kadar sinir oluyorum ki ne televizyonda gösterilirken ne de internette atlatarak bile olsa seyredemedim. Kaç yıllık evli Haluk ve Meltem'in birbirlerini tanımayarak kaç bölümdür saçma sapan davranmaları; bu yeni yetme kıza inanmaları; üstü kapalı konuşmalar yapıp yanlış anlamaları; Meltem'in medenilikte zirve noktası olup şu kızın bir saçını başını yolmaması canıma tak dedi.

Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de bu bölüm Tutku yeni oyunlar kurup etraftaki herkesi Meltem'in kafayı üşüttüğüne ve kendisine taktığına inandırıyormuş. Valla ben seyretmedim. Bu kadarı da gerçekten fazla çünkü.

Tolga; İrem'e olan aşkını Haluk'a söyleyip tavsiyeler alıyor ama kızla konuşmaya gittiğinde bir arkadaşıyla tanıştırır ve İrem o çocuktan hoşlanır

Tutku müşavirden gelen İrem'le ilgili kağıtları Tolga'nın ismiyle kuryeden alıp yırtıp atar. Tutku parayla birini tutup sevgili rolü yaptırır ve adam herkesin önünde ona evlenme teklif eder. Tutku böylece İrem'i de Tuna ve Gönül'ü de ikna etmiş olur

Haluk; Tolga'dan kendisine Meltem ve Rüzgar'ın resmini yollayan numaranın kime ait olduğunu araştırtıyor. Rüzgar'a Meltem ile ilgili gaz veren bir Tutku var. Haluk da Meltem'i kıskanarak "O adamla görüşmeni istemiyorum" diyor.

Tuna'nın eski karısı Jetlack; nişanlanmış. Tuna kızının zaman zaman beraber yaşayacağı bu kişiyi tanımak istiyor


Hiç yorum yok:
Write comments