19.12.2019

Zalim İstanbul 23.bölüm özet. Nedim görüntüleri izliyor

Bebeğin öldüğü haberi ile herkes dağılırken Nedim Cenk ve Şeniz'e "Asıl sizin başınız sağolsun" demişti. Cenk'e de "Az önce oğlunu kaybettin" der. Cenk hastaneden çıkan Nedim'in önünü kesip test sonuçlarını değiştirdiğini söylerken Şeniz peşlerinden gelir. Kadın kendi torununu öldürdüğünü öğrenir ve çok üzülür. Onları bulan Agah'a Nedim bir şey belli etmez ama Şeniz kendisini daha fazla tutamayıp kocasının kollarına bayılır

Bebeğin defin işleri yapılır. İki ailede oradadır. herkes gittikten sonra Cenk Şeniz'e; Şeniz ise hemen orada gömülü olan Agah'ın abisine suçu atar. Nedim ve Cenk sakin sakin dertleşir.

Damla hastane önünde Civan'a verdiği çikolata ile barış önerir. Sosyal medyadaki engelleri kaldırır. Civan da onu yine sahile çağırır. Damla da kabul eder. Fakat heyecanlanan Civan hiç ama hiç romantik değildir. Kızın bütün hayalleri suya düşer

Ceren hastanede kendisine geldiğinde "Şeniz katil" diyerek uyanır. Kimseye görünmeden hastaneden çıkıp köşke gider. Hastanedekiler Ceren'in nerede olduğunu bulmaya çalışırken köşkteki koruma Agah'ı arayıp gelininin geldiğini haber verir. Ceren uyku haplarıyla uyuyan Şeniz'in odasına girip boğazını sıkar. Nurten kapıya vurur sonra Nedim gelip Şeniz'i kurtarır.

Cenk annesi kötü olmasına karşın parmağını bile kımıldatmaz. Ceren'in yanına gidip geçmişi konuşurlar. Nedim ise Şeniz'in ilk defa karşısına çıkıp meydan okur. Şeniz tuttuğu yası bırakıp savaşmak için ayağa kalkar. Seher bebek düştüğüne göre evliliğin de bitmesi gerektiğinden yanadır. Nedim de Seher annenin isteği ile boşanmak için avukatını arar.

Nedim Ceren'e "Seninle işim bitti" der. Ceren mikrofon ve kamera olan cihazı Nedim'e göstermek niyetindedir. Ancak Neriman anne Nedim bu görüntüleri izlediğinde Cemre'ye koşacağını söyler. Nedim ve Cenk'in arasındaki sırrı bulmaları gerektiğini söyler. Ancak bunu bulabilecek zamanları yoktur. Neriman anne kadınlığını kullanmasını tavsiye eder. Ertesi gün Damla, Ceren, Cemre alışverişe çıkar. Ceren iç çamaşırları satın alır

Cenk içmeye eğlenmeye giderken Ceren; ablasını boşanmasını beklemekle suçlar. Nedim'e ablası ve Cenk'le ilgili bir kayıt dinletir. Boşanmayı iptal edip kendisine biraz zaman vermesini ister. Nedim kabul eder ama Nurten'e Neriman'ın odasında gizli kamerayı aramasını ve bulmasını ister. Nurten de kamerayı bulup Nedim'e verir. Neriman anne bunu fark edip panikler.

Ve Nedim bir hamle daha yapar. Sekreterle amcasını aratıp toplantıya çağırır. Cenk ve Nedim tam boğaz boğaza gelmişken Agah içeri girip onları durdurup azarlar. Nedim hisselerini ve haklarını ister. Babasının koltuğunu ve yönetimde yerini ister. Cenk oradan çıkar ve aynı kattaki bir odayı kendisi için hazırlanmasını ister.

Agah yiğenine "Karından boşan; şirketi al" der. Bunu duyan Şeniz sinirlenir. Kocasını vazgeçirmeye çalışır. Vazgeçiremeyince yeni bir plan yapar ve Neriman'ın karşısına çıkar. O sırada duştan çıkan Ceren de kamerayı gördüğü için Nedim'in izlediğini tahmin eder.

Cemre merdivenden inerken ayağı kayar. Nedim onu tutar. Cenk onları görüp kıskanır. Cemre'ye de evlilerken bir daha böyle bir şey yapmayacağına dair sözünü hatırlatır. Nedim görüntüleri izler. Cemre ve Cenk'in evliliğinin sahte olduğunu onların ağzından duyar. Nedim görüp duyduklarıyla aşağı inerken Ceren de Cenk'e meydan okuyup dışarı çıkar. İki aşık karşılaşırlar




Hiç yorum yok:
Write comments