1.01.2020

Zalim İstanbul 25.bölüm özet. Bütün sırlar ortaya çıkıyor

Sabah köşkte herkes bir sebepten Nedim'in odasına girer. Karı kocayı yatakta çıplak görüp şaşırıp utanırlar. Şeniz Nedim'i sağ ve sağlıklı görünce sevinip üzülme arasında gidip gelir. Agah bey boşanma protokolünü Nedim'in gözü önünde yırtınca şirketi de vermekten vazgeçtiğini söyleyince  oyuna geldiğini anlayan genç adam Şeniz'in odasına gider.

Şeniz odasında Ceren'den Nedim'e vermediği şurubu geri istemektedir. Nedim iki kadının karşısına dikilip hesap sorarken Ceren'e "Bebeğinin katiliyle iş birliğin nasıl yaparsın" der. Ceren Nedim'den intikamını alması için yardım ister. Eğer yanında olursa bir daha arkasından iş çevirmeyeceğine söz verir ama Nedim ona inanmayıp gider.

Cemre gördüğü manzara üzerine şoka girip sahile gider. Cenk ise sarhoşken yaptığı aşk ilanından sonra arabasında sabahlamıştır. Karısını yüzüğü tekrar takmaya ikna etmeye çalışır. Nedim'e karşı kendisini ile evli kalıp kendisini kullanmasını ister. Cemre ise bunu yapmayı kendine yediremez  ve "Hayır" der. Cenk böyle bir sebepten de olsa Cemre ile evli kalmak istemektedir.

Patlamak üzere olan başka bir bomba; Ceren'in çektiği gizli kamera görüntüleri Agah beye ulaşır. Adam Cenk ve Cemre'nin evliliğinin sahte üstelik Nedim için olduğunu öğrenip şoke olur. Herkesi toplayıp filmi izletip Cenk ve Cemre'den açıklama ister. Herkes şaşkın kalakalır

Cemre nedeni açıklarken görüntüleri Ceren'in çektiğini fark edip yüzleşir. Ceren Nedim'in görüntüleri günler öncesinden izlediğini ama bir şey yapmadığını söyler. Cemre çok kırılır ve Cenk'e eğer isterse yüzüğü parmağına takabileceğini ve evliliklerinin gerçek olacağını vadeder. Cenk de Nedim'in gözünün içine bakarak yüzüğü karısının yüzüğüne geri takar

Şeniz çıkıp giden oğlunun kapalı telefonuna mesaj bırakırken Agah onu duyar. Ama Şeniz videodaki "dolap çeviren anne" lafını yuvarlayıp geçiştirir. Ancah agah bey işin peşini bırakmaz. Cenk ve Cemre yemeğe gidip konuşurken Ceren Nedim'e ortaklık teklif eder ama o kıza güvenmediği için kabul etmez. Ceren de "Bu gece bu savaş bitecek" diyerek gider.

Ceren Şeniz'in Nedim için kendisine verdiği zehri onun çayına katar. Kadın fark edip kurtulmak ister ama Ceren bırakmaz. Nedim onları görüp Şeniz'i kucaklayıp Ceren'in şöförlüğünde hastaneye götürür. Orada önce Ceren ve Nedim ilk defa gerçek anlamda konuşup birbirlerini görür. Nedim Cemre'ye açıklama yapmak ister ama kız kırgın ve öfkelidir. Nedim Ceren'in elini tutar ve intikam için birlikte hareket etmek için sözleşirler.

Kimseye ulaşamayan Agah ve Seher; gprs den telefon sinyallerinden hastanede olunduğunu öğrenip oraya doğru yola çıkar. Agah bey Şeniz'in yanına girerken anne oğulun konuşmasını duyup şüpheleri artar. Nedim'in doktorunu arayıp olay gecesi canlandırması için talimat verir.

Nedim psikologuna gidip öldürmek istediği yengesini kurtardığını söyler. Geçmişte babasıyla yengesini yatakta gördüğünü itiraf eder. Şeniz ise boş durmaz ve psikologun geçmişte bağımlı olduğunu gösteren belgeyi bulur. Psikologu bu belgeyle tehdit edip zaman kazanmak ister.

Şeniz Ceren'le konuşup hesaplaşmaktan vazgeçmesini ister. Nedim'i satmasını ister ama Ceren satmayacağını söyler. Şeniz yine de kızın aklıyla oynar. Cenk ise Cemre'den hesaplaşma günü geldiğinde yanında durmasını ister. Cemre kabul eder.

Ceren bütün bölüm boyunca Cemre'nin, Nedim'in Şeniz'in ağzını arayıp asıl meselenin ne olduğunu anlamaya çalışır ama başaramaz. Nedim ile doktorunun konuşmalarını duyup o günkü terapi kayıtlarının peşine düşer. Doktorunun geldiğini görüp dalavere ile kaydı alır. Onu gören Cemre ise peşinden gidip kaydı alıp kardeşini müştemilata kilitler.

Agah bey, doktor ile Nedim'in odasına gider. Cenk ve Şeniz de gelir. Nedim terapiyi yapmak istemez ama Agah bey herkesi içeri kilitler. Cenk ve Şeniz de tedirgindir. Cenk annesinin kendisine "Canavar" dediğini söyler. Şeniz olaydan kurtulmak; oğlunu susturmak için çabalasa da Cenk Nedim'in tekerlekli sandalyeye kendisinin oturmasını isteyince oturur. Cemre'nin içeri girip yanında durmasıyla bomba itirafı eder. "Nedim'i pencereden ben attım" 











Hiç yorum yok:
Write comments