13.02.2020

Zalim İstanbul 30.bölüm özet. Cenk ve Cemre soğuk hava deposunda kilitli

Cenk davetten ayrılan, kendisine veda etmeyen, telefonu kapalı olan Cemre'yi merak eder. Herkese karısını görüp görmediğini sorup huysuzlanır. Seher hanım da evde uyukladığı için kızının geldiğini zanneder. Eve geldiğinde de Cemre'nin haber vermemesine takılır. Kaçıran kişiler Cemre'nin telefonundan Cenk'e mesaj atıp "Biraz kafa dinliycem" der. Cenk biraz rahatlar.

Şeniz'in adamı Şahin'le telefonda konuşurken Ceren onu duyar ama ne olduğunu anlayamaz. Şahin tuttuğu adamlarla buluşup paralarını verir. Kaçıran kişiler o gece yurt dışına kaçacağı için yakalanmaya bile fırsatı olmayacaktır. Kaçanlardan çift olanı diğerinin kafasına vurup bayıltır. Bağlı olan Cemre ile beraber adama da gaz vermeye başlar.

Kaçan çift Şahin'e O da Şeniz'e Cemre'nin öldüğü haberini verir. Şeniz üzülür ama evde olanları da merak edip Damla'yı arayıp ağzını arar. Adam kendine gelip odadan ve gazdan kurtulur. Cemre'yi de kurtarır ve kızı bir soğuk hava deposuna kapatır.

Nurten anne telefonda kızı Başak ile konuşur. Bursunu, harçlığını veren Agah beyin uşağı olmayacağını söyler. Kucağında gayri meşru çocuğu vardır. Nedim Nurten'in konuşmalarını ağlamalarını duyunca konuyla ilgilenip kızın telefon numarasını alır. Nedim Oya'dan Başak'la konuşmasını, ilgilenmesini ister. Başak'la buluşan Oya;

Oya köşke gelip Cemre'yle konuşmak ister. Nurten; Cenk ile boşanacaklarını öğrenince belli etmese de sevinir ve gider. Sabah Seher anne kızını göremeyince Cenk'le konuşur. Seher anne Cemre'nin bütün eşyalarının evde olmasından şüphelenip endişelenip Cenk'e anlatır. Cenk bütün ulaşımlara otellere baktırır. Telefon sinyalinden en son sinyal alınan yerin bulunmasını ister. Seher anne de Ceren'e ablasının arkadaşlarını arattırır ama kimse nerede olduğunu bilememektedir.

Cenk'in adamları otel ve ulaşımda Cemre adına yer ayırtılmadığını söyler. Telefonu ise Silivri yakınlarından en son sinyal vermiştir. Cenk koordinatlara gidip yol kenarında kapalı telefonu bulur.

O sırada onu kaçıran adam Cemre için para istememek için kocasının numarasını sorar. Cemre numarayı ezbere bilmediği için Nedim'inkini verir. Cemre'nin bağlı videosunu çekip Nedim'e atar. Ardından da arayıp para ister. Haftasonu olduğu için bankalardan para çekemez. Kasalardaki para yeterli değildir. Yeni ortak da para toparlamaya girişir. Ceren Nedim'in telefonunda ablasının videosunu görür. Panik olup ağlamaya başlar.

Cemre de adamın video yolladıktan sonra attığı telefonu bulup açar. Son numara olan Nedim'e konum yollar. Ardından aradığında telefonla arayıp Ceren'le konuşmaya çalışır. Nedim'i bulmaya çalışır. Cenk de o sırada Cemre'nin partiden ayrıldığı görüntüleri, arabanın plakasını bulup emniyete gidecekken Nedim'i bulamayan Ceren; konumu ve videoyu Cenk'e atar.

Yusuf da kasalardaki nakdini getirir. Agah bey de durumdan yeni haberi olur ve adamlarına bağırırken Seher hanım duyar ve bayılır. Civan da kaçırılmayı duyar. Ablasını aramaya çıkarken Damla da onunla gelir. Şirkete gelen Civan hesap sorar. Tek başına gitmeye çalışan Nedim'in arkasından çıkar. Damla da onunla gider. Hız ve dikkatsizlik yüzünden kaza yaparlar.

Şeniz Damla'yla konuşup olanları öğrenir. Panikle Şahin'i arayıp Cemre'yi herkesten önce bulmak için yola çıkar. İlk gittikleri evde adamı da Cemre'yi de bulamayınca kızı kurtardıklarını düşünür. Şahin'e kızıp adamı dağ başında kulübede bırakır. Değişimin yapılacağı adresi öğrenen Şeniz oraya Nedim'den önce gitmek için harekete geçer. 

Cemre o sırada iplerinden kurtulup kaçar. Ancak adam yakalar. Bu kez daha yine depoya koyup eksiye getirilir. Cenk'in arabası çamura batar. Agah bey de fenalaşmaya kalbi tutmaya başlar. Cenk ve Nedim yolda karşılaşıp buluşmaya beraber giderler. Adam onlara silah doğrultur.

Nedim adamın elindeki silaha atlayıp düşürür. Cenk silahı alır ama adam taşla başına vurur. Cenk Nedim'i bırakmak istemez ama o gidip Cemre'yi kurtarmasını ister. Soğuk hava deposuna kadar silah elinde adamla giden Cenk; karısını o halde görünce şaşırınca silahı adama kaptırır. Telefonu da vermek zorunda kalır. Depoda Cemre ile mahsur kalır. Adam dereceyi daha da düşürür.




Hiç yorum yok:
Write comments