25.02.2020

Zalim İstanbul 32.bölüm özet. Agah büyük ihaneti öğreniyor

Agah Şeniz'e sakladığı büyük sırrın ne olduğunu sorar. Şeniz laf kalabalığı yapar. Agah boşanma protokolü ile gelmiştir ama kadın imzalamaz. Avukatıyla konuşan Şeniz; boşanmamak üzere bir savunma planı yapmasını ister.

Oya Nedim'in bebeği olduğunu sandığı Ceren'in bebeğini kimsesiz ölü doğan bir bebekle değiştirmiş; zayıf doğan bebeği yaşatmıştır. Oya intikam planları yaparken Ceren de bebeğinin sandığı mezarın başında ağlar. Ertesi gün elindeki tek ve en güçlü kozu oynamaya karar verir.

Ceren Cemre'ye bebeği ile ilgili bir şey söyleyecekken Nedim onu durdurur. Ceren sonunda Nedim'e Şeniz'in ona kurduğu otel odası kumpasını ve şantajını anlatır. Ceren ertesi gün kuryeye elindeki ses kaydını Agah beye yollar ve bunu Şeniz'e söyler.

Şeniz hemen Seher'i arayıp o kuryenin elindeki paketi kendisi için almasını rica eder. Seher hanım Şeniz'in dediğini yaparken Ceren engel olur ve gelen paketi Agah beyin odasına bırakır. Bunu duyan Şeniz köşke gelir ama Agah beye yakalanır. Tam dinlemeye başlarken Nedim gelip engel olur. Agah bey ondan geri almaya çalışırken kalp krizi geçirir.

Cemre iş görüşmesine gider ama Nedim ondan önce iş verenle konuşup işe alınması için kefil olmuştur bile. Cemre adamın Nedim ile konuştuğunu duyar ve işi kabul etmeyip Nedim'e de serzenişte bulunur.

Cemre Cenk ile karşılaşıp iş aradığını söylediğinde adam Ona şarkı söylemesini, hayallerinin peşinden gitmesini akıl verir. Cemre de iş aramaya başlar. Bir arkadaşıyla beraber çalışmaya başlarlar.

Oya planladıkları gibi Başak'a Ceren'in bebeğini verip ertesi gün köşke gitmesi için konuşur. Başak, köşke gelir. Bebeğinden Ceren etkilenir.

Nedim yönetim kurulunu toplamadan Yusuf'la riskli bir işe onay verir. Cenk ise Yusuf'un konuşmasına kulak misafiri olur ve Nedim'i Yusuf'la ilgili uyarır ama kuzeni dinlemez. Cenk de adamlarına şirketi ve anlaşmayı araştırmalarını ister.

Agah beyi hastaneye götürürler. Şeniz Nedim'e kaydı gönderenin Ceren olduğunu söyler. Ceren inkar eder ve suçu Oya'ya atar. Hastaneye gelen Oya suçu üstlenir ama Ceren'in de radarına girer. Ertesi gün Nedim, Oya ile konuşmaya gider. tartışırlar. Oya Nedim'e "Biz kardeşiz" der

Şeniz Seher'den kayıt cihazını bulup kendisine yollamasını ister. Seher bir ara kaybeder ama sonra bulup Civan'la cihazı yollar. Civan'ın getirdiği ses kayıt cihazı Ceren'in değiştirdiği bir cihazmış. Bunu anlayan Şeniz hemen kaçmak için hazırlıklara başlar.

Ceren ses kaydını Agah beye mesaj olarak atar. Agah bey duyduklarına inanamayıp defalarca kez tekrar tekrar dinler. Çekmeceden aldığı silahla evden çıkar.









Hiç yorum yok:
Write comments