16.03.2016

Kış Güneşi 4.bölüm özeti. Nisan Efe'ye intikam için yardım edecek


Geçen bölümü Nisan'ın Efe'yi test ettiği ve testi geçemediği kısımda bitirmiştik. 4. Bölüm de bu sahne ile başladı.  Efe Nisan'ın öylesine söylediği herşeyi hatırladığını söylediğinde Nisan karşısındakinin Mete olmadığını Efe olduğunu anlamış olur.  "Mete nerde? Biz nasıl birşeyin içindeyiz? Ben anlamıyorum" bu sözleri söyleyen Nisan'ın kafası karışmıştır. Efe olanları anlatır. Ama Nisan herkese herşeyi anlatacağını söyleyip gider. Efe arkasından gider. Kadim onu durdurup bayıltır.

Kadim karşısında karısını görünce şaşırır. Kızını sorar. Kadim karısını, karısı Kadim'i öldü bilmektedir. Karısı artık komiser Reşat'ın metresidir. Kızını ise sınırı geçerken kaybettiğni anlatır. kadim kızının izini sürmeye başlar. Efe tekrar Nisan'a herşeyi anlatmaya çalışır. Nisan birkez daha gider ama bu kez geri gelir ve Efe'ye yardım edeceğini söyler. Yalnız Nisan Kadim'e güvenmemektedir. Birlikte Mete'nin mezarına giderler.


Nisan'ın yurtdışına gitmediği anlaşılmıştır. Polis olayın peşine düşer. Komiser Reşat'ın Yakup'la konuşmasını duyan Sumru kızı için endişelenir ama Yakup onu susturur. Nisan ertesi gün eve döner. Geceyi Mete ile geçirdiğini ve tekrar deneyeceklerinin müjdesini verir.

Yakup kızının tavırlarından şüphelenir. Onu karakola Reşat'ın yanına götürür. Reşat bile isteye Kadim'i kiralık katil gibi anlatır. Nisan korkar ve Kadim'i polise ihbar eder. Polisler evi kuşatır. Seda annesinin verdiği akıllarla Mete'nin evine gider ve annesine aralarındaki münasebeti ve hamile olduğunu söyler. Seda'nın hamileliğini Yakup'ta öğrenir.

Fatma oğlunun eşyaları arasından çıkan Mete'nin kol düğmelerini karakola götürür. "Bunlar oğluma ait değil" der. Karakol dönüşü Efe'nin kankası Burak'ın telefonda konuşmasını duyup iyice işkillenir. Bölüm sonu sahnesi.. Efe Mazhar'ın odasına girer. Leyla ile öpüştüğünü görür. Ve eskiye ait anısını hatırlar. Annesi ile Mazharı; babası sağken de öpüşürken görmüştür.





Hiç yorum yok:
Write comments