14.06.2016

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz 16. bölüm. Meryem ve Hızır kavuşuyor

Meryem Çakırbeyli yaklaşık  aydır kaldığı cezaevinden çıkıyor. Kapıda onu çocukları ve Hızır bekliyor. Çocukları koşup Meryem'e sarılıyor. Meryem'in gözü Hızır'da. Hızır da kapıda gödüğü andan itibaren o da karısına bakmaktadır. Çocuklarıyla ona doğru ilerler sonra kocasına sarılır. Meryem "Çıktım diye üzüntüden dolduysa gözlerin geri gidiyim" Hızır "Bensiz hiç başka biryerde yatmanı sevmiyorum Meryem." Meryem "Beraber ölücez diyorsun yani". Hızır "Beraber gülücez diyelim" birbirlerine bakıp anlaşıyorlar.

Meryem çocuklarına dönüp "Çok özledim sizi" diyor. Hızır'da "Bir kere de seni de da. Bir kere de seni de" Kız soruyor. "En çok kimi özledin anne" Meryem Hızır'a bakıp "Tabiki babanızı" diyor. Hızır da yan gözle karısına bakıyor. Kız "Anlamadım" Meryem "Bence anladın sen onu." Meryem kızına sarılıp kikirdeyip arabaya ilerliyor. Hızır da oğlunun omzuna kolunu atıyor. Oğlu "Beni işte" diyor. Hızır "Seni niye özliycekmiş lan eşkiya" Ömer "Ya çünkü en çok ben annemi özledim" Hızır "E o zaman gidin eve de özlem giderin da. Ben de bu analık işinden istifa edip babalığa döneyim." diyor. Meryem, Hızır ve çocuklar bir arabaya biniyor.Mutluluk içinde evlerine gidiyorlarken Hızır; Meryem'in elini tutup öpüyor

VİDEO İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:
Write comments