29.06.2016

Güneşin Kızları 7. Bölüm. Selin sana neden hayır diyemiyorum acaba?

Ali ve Selin o zamanlar çıkmıyorlar bile. Hatta aşklarını itiraf da etmemişler. Hatta ve hatta Selin; Emre ile çıkıyor. Bir önceki gece Ali ve Emre Selin yüzünden gırtlak gırtlağa girmişlerdi. O gecenin sabahında Selin Ali'nin odasına pervasızca giriyor ve giydiği tshirte karışıyor. Gardrobundan gözlerine uygun mavi bir gömlek seçip onu giymesini istiyor. Ali ise kıza karşı koyamıyor ve sadece "Sana neden hayır diyemiyorum acaba?" diyebiliyor. Kız gözlerini kapatıyor v Ali gözlerimizin önünde soyunup giyiniyor. Sürekli de "Gözlerini kapat" diyip duruyor. Kız da sürekli açtım açıyorum esprisi yapıyor. Ali'nin "Tamam açabilirsin "lafından sonra Selin "Çok mu tatlı oldun sen?" diyor. Ay evet bence de çok tatlı oldu. Gerçi pembe bile yakışıyor Ali Mertoğlu'na ama :)

Gecenin ilerleyen saatlerinde Selin'i görüntülü olarak arıyor. Ali "Uyuyor muydun?" Selin "Seni düşünüyordum" diyip gülüyor. Ali afallıyor "Niye?" diyor. Selin "İyi ki varsın diye" sonrasında günün kritiğini yapıyorlar. Ali Selin sahnelerinin en eğlenceli ve en içten sahnelerinden biri eşliğinde sosyal medyada pekçok hayranı olan Alsel sıcaklığını hatırlayalım


Hiç yorum yok:
Write comments