14.07.2016

Çilek Kokusu 12 Bölüm. Burak ve Aslı birlikte uyuyor


Burak Aslı'yı arar. "Bahçeye doğru baksana" der. Kız pencereden dışarı baktığında telefonla konuşup ona bakan çocuğu görür. İkisi de birbirlerine "Seni çok özledim" der. Burak sorar "Ne yapıyordun?" Kız "Hiç uzanıyordum öyle" Burak muzipçe sorar "Beni mi düşünüyordun yoksa?" Kız uatanarak "Evet" der. Burak "Keşke yanında olsaydım. Birlikte uyusaydık. İster miydin?" diye sorar ve arkasını dönüp yürümeye başlar. Kız "Nereye?" dediğinde aldığı cevap "Birlikte uyuycaz" olur. Kız "Bunun mümkün olmıycağını biliyorsundur herhalde" der. Sanki Burak için imkansız diye birşey varmış gibi. Burak "Bence mümkün. Şuan odamdayım. Yatağıma yattım. Sende yat" Kız da gülümser ve yatağına yatar. "Birlikte olduğumuzu hayal et. Birbirimize sarılmışız.Şuan yanımdasın. Hissediyor musun?" Kız "Evet" der. Bu sırada iki oda ve iki yatağın görüntüsünü montajla yan yana getirirler. Sonraki sahnede hakikaten Aslı Burak'ın yatağında yanında omzunda yatıyor olduğu sahneye geçiyorlar. Burak kızın saçını okşuyarak soruyor "Uykun geldi mi birtanem" Aslı "Evet. Kollarında o kadar rahatım ki" "Hadi uyu aşkım. Sana sarılmayı hiçbir zaman bırakmıycam. Seni seviyorum" diyor ve ikisi de kulaklarında telefon birbirlerinin kollarında uyuduklarını düşünerek uykuya dalıyorlar. Ya çok tatlı bir sahneymiş gerçekten 


Hiç yorum yok:
Write comments