30.07.2016

Çilek Kokusu 18. Bölüm. Burak Aslı'ya "Benim İlacım Sensin" diyor

Aslı odasında canı sıkkın ayakta duruyorken Burak onu arıyor. Yalnız olduğunu öğrenince hemen geliyor. Yüzü gözü morluklar ve yara içinde. Vücudunda da epey bir hasar var. Eski bir düşmanı onu yalnız kıstırıp arkadaşlarıyla çok fena dövmüştü. Şaşkınlıkla ona bakan kızın yanına gelip "Uff ne çok özledim seni ya. Gün bir türlü bitmek bilmedi." Kız çocuğa sarılınca hafif bir "Ahh" sesi çıkarıyor. Kız hemen uzaklaşıyor "Bir an önce iyileş de doya doya görüşelim. Bazı gereksiz insanlar da evden gitmiş olur. Onunla aynı evde kaldığımızı düşündükçe çok sinirleniyorum. Şöyle evde karşılaşsak var ya. Yemin ediyorum elimde kalır." kızın bu sözleri Burak'ın hoşuna gider ve "Kıskanırmış da sahiplenirmiş de. İşte benim güzel sevgilim ya" Aslı "Hadi burak git artık. Valla yakalanacağız" der. Çocuk kızı öper ve "Şimdi çok daha iyiyim. Benim ilacım sensin" Tam çıkarken dönüp kızı tekrar öpüyor ve tekrar canı yanıyor.  


Hiç yorum yok:
Write comments