17.07.2016

Çilek Kokusu 23. Bölüm. Burak; Aslı'ya 'Karım Olur Musun?' diye soruyor


Aslı havaalanı yolunda bir taksinin içinde. Hemen arkasında Burak ona yetişmeye çalışıyor. Taksiyle yanına geliyor; camdan kafasını çıkarıp sesleniyor. Taksici kıza soruyor "Tanıyor musun abla durayım mı?" Aslı "Hiç tanımıyorum. Devam et" Burak olanca sevimliliğiyle bağırıyor. "Aslı seni seviyorum" Aslı da camını açıp "Ya ne yapıyorsun sen? Bırak peşimi? Bitti diyorum bırak peşimi" diyor. Burak kızgın "Aslı" diyor. Kız cevap olarak kafasını içeri sokup camı kapatıyor. Burak taksiciye "Kes abi kes kes kes" Taksinin önünü kesiyorlar. Aslı iniyor "Ne var? Ne istiyorsun?" Burak cevap veriyor "Ne istediğimi biliyorsun. Sadece seni istiyorum" Aslı çemkiriyor "Burak. Uçağı kaçırıcam" dediğinde Burak "Aslı. Ölürümde seni o uçağa bindirmem. Anla beni. Sana olan sevgimin büyüklüğünü anla artık. Bunu ailem bile anladı. Ve artık ilişkimize onay veriyorlar. Bir daha asla yalan yok" Kız sonunda susunca Burak gülümseyerek cebinden yüzük kutusunu çıkarıyor ve diz çökerek "Sen benim başıma gelen en güzel en tatlı en huysuz en inatçı şeysin. Sen benim diğer yarımsın. Hayatımın anlamısın. Aşkımsın. Aslı Koçer karım olur musun?" Aslı'nın gözleri dolar sonra "Evet. Evet" diyerek çocuğun boynuna sarılır. 


Hiç yorum yok:
Write comments