5.07.2016

Güneşin Kızları 20. Bölüm. Ali 'Vazgeç Gönül' parçasını ailesi için söylüyor

Ali aile toplantısına babasının ricası ile katılır. Ailecek masanın başında otururlarken Ali içerden gitarını alır ve "Vazgeç Gönül" parçasını söylemeye başlar. Selin ve ikisinin yanyana görüntüleri videoyu renklendirmekte. Parçanın sonlarına doğru Sevilay da gelip yemeği basmıştı.

Sonrasında Ali'nin annesinin evinde konuşmaları ve görüntüleri var. Sevilay "Sizi sevmek bana acı veriyor" der. Ali dışarı çıkar. Sevilay koltuğa yatarak ağlarken, Ali de dışarı çıkarak ağlar

Neyleyim doğan günü 
Neyleyim sensiz gülü 
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezki 

Sevda bahçesinde 
Kurutulmuş bir gül idim 
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendim (2) 

Vazgeç gönül 
Vazgeç sesini duyan yok 
Bir yağmurun içinde 
Ateş böceği misali.. 
Bir yanıp bir söndün 

Vazgeç gönül 
Vazgeç seni anlayan yok 
Bir yağmurun içinde 
Ateş böceği misali.. 
Bir yanıp bir söndün 

Neyleyim doğan günü 
Neyleyim sensiz gülü 
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezki 

Sevda bahçesinde 
Kurutulmuş bir gül idim 
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendim 

Vazgeç gönül 
Vazgeç sesini duyan yok 
Bir yağmurun içinde 
Ateş böceği misali.. 
Bir yanıp bir söndün 

Vazgeç gönül 
Vazgeç seni anlayan yok 
Bir yağmurun içinde 
Ateş böceği misali.. 
Bir yanıp bir söndün 

Vazzgeeeçç gönüüüüüll

Hiç yorum yok:
Write comments