17.07.2016

Kiralık Aşk 13. Bölüm. Defne ve Ömer'in ilk gerçek öpüşmesi. Alev Aldı Buralar

Ömer ve Defne iş gezisi için gittikleri yerde bir türlü yalnız kalamazlar. Konuşmak için ormana gelirler. Defne her zaman ki gibi heyecandan lafı toparlayamaz. Ömer "Ne yaptın sen bana. Ben seni özlemeden duramıyorum Defne. kafamı nereye çevirsem seni görmek istiyorum. Gülüşünü, bazen saçmaladığını, bazen bana güzel güzel baktığını, sen bana bakıyorsun ya; sanki böyle bir rüzgar çıkıyor. Bizi hiç bilmediğimiz, hiç gitmediğimiz bir yere savuruyor öyle." Defne soruyor "Orda mutlumuyuz bari" Ömer kesin ve net"Çok" diyor. Defne birazda utanarak "Yalnız bir alev aldı buralar." diyor. Ömer bütün cazibesiyle "Almasın mı?" diye sorunca Defne "Alsın. İçimiz ısınsın" diyor. Ömer kıza bakıyor ve arka fonda Sezen Aksu'nun 'Aşk' parçası çalmaya başlıyor. Kamera etraflarında dönmeye başlıyor. İkili ilk gerçek öpüşmelerini gerçekleştiriyorlar.



Aşk
Söz: Sezen Aksu
Müzik: Hurşid Yenigün
Bak yağıyor yağmur
Her damlada gözlerin
Bak esiyor rüzgar
Rüzgar dediğim de sensin
Bak sımsıcak güneş
Sevginle ısındı içim
Sen vazgeçemediğim
Yanımda bile hasretimsin
Güneş doğarken çiçek açarken
Ve hayat geçerken ben seninleyim
Bir gün olur ayrılık kapımı çalarsa
Senle yaşanan zaman yeter bana
Bak yağıyor yağmur
Her damlada gözlerin
Bak esiyor rüzgar
Rüzgar dediğim de sensin
Bak sımsıcak güneş
Sevginle ısındı içim
Sen vazgeçemediğim
Yanımda bile hasretimsin
Güneş doğarken çiçek açarken
Ve hayat geçerken ben seninleyim
Bir gün olur ayrılık kapımı çalarsa
Senle yaşanan zaman yeter bana

Hiç yorum yok:
Write comments