4.08.2016

Can Kainat'a sürpriz yapıyor. Aşkı bulacağımı hiç sanmazdım

Can ve Kainat sahildeler. Can gitar çalan bir çocuk görüyor ve Kainat'a "bir dakika beklesene. Geliyorum hemen" diyor. Sonra çocuğun yanına gidip kendini tanıtıp birşey istiyor. Kızın yanına döndüğünde beraber söyledikleri şarkıyı söylemeye başlıyor. Kainat şaşırıp seviniyor. Kız da ona katılıyor sonra öpüşüyorlar. Beraber balık tutuyorlar. Can ona nasıl yapılacağını gösteriyor. Sonra tuttukları bir balığı geri denize atıyorlar.



Aşkı bulacağımı hiç sanmazdım
Sonra karşıma sen çıktın
Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi

Aşkı bulacağımı hiç sanmazdım
Sonra karşıma sen çıktın
Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi

Yaşardım canım yanmadan da yaşardım
Kanım akmadan da umarsız
Hayat sen sevmesen de kumarmış
Hiç kirletmeden elini

Hiç yorum yok:
Write comments