2.08.2016

Çilek Kokusu 18. Bölüm - Orda Aşık Oldum Sana


Burak dayak yedikten hemen sonra evde dinlenmeye başlamıştı. Çağla da ben sana bakıcam diye eve yerleşir ve elinde meyve tabağı ile çocuğun odasına gelir. Burak da onu sepetler. Onu dışarı çıkarırken tam o sırada Aslı kızı görür ve saklanır. Bahçe tarafından odaya girer. Burak Aslı olduğunu görünce sevinir ve öper. Öpüşme sırasında kız elindeki pastayı düşürür. "Sen benim pastalarımdan ne istiyorsun. Allahtan kafama düşmedi bu sefer." Burak "Ne cadıydın o gün" der. Aslı'da "Sen de çok ukalaydın" der ve pastayı çocuğa yedirmeye başlar. Ama mavi elbisen, sarı saç bandınla çok tatlıydın" der ve o da kendi eliyle kıza pastayı yedirmeye başlar. Aslı utanarak "Hatırlıyorsun" Burak "Tabi ki hatırlıyorum. Hem insan arabasının sileceklerini yamultan birini nasıl unutur. İşte o an aşık oldum sana. İşte bu dedim ya. Hatun dediğin böyle olur." Birbirlerine pasta yedirip iltifatlar ederler. 


Hiç yorum yok:
Write comments