4.08.2016

Kaçak Gelinler Cem Özkan - Şebnem Gürsoy Düeti - Çok Güzelsin

Cem Özkan sahneden iner ve Şebnem'den sıradaki parça için kendisine eşlik etmesini ister. Şebnem'in en sevdiği şarkı olduğunu haykırdığı parçayı seyirci destekli söylerler.



Cem Özkan - Çok Güzelsin şarkı sözler

sabah ilk uyandığında,yada yatarken 
uykuluyken,uykusuzken,yorgunken 
saklasanda,gizlesende kötüde giyinsen 
kiloda alsan klioda versen yaşlansanda... 

çook güzelsin...hep güzelsin 
şu dünyada benim için sevgilim 
en güzelsin.... 
çook güzelsin...hep güzelsin 
şu dünyada benim için sevgilim 
en güzelsin.... 

kalbimi incitip çiğnesen bile 
duygularını çok sık belli etmesende 
hayatta kıymetimi hiç bilmesende 
anlamasanda seni sevdiğimi 

çook güzelsin...hep güzelsin 
şu dünyada benim için sevgilim 
en güzelsin.... 
çook güzelsin...hep güzelsin 
şu dünyada benim için sevgilim 
en güzelsin.... 


çook güzelsin...hep güzelsin 
şu dünyada benim için sevgilim 
en güzelsin....

Hiç yorum yok:
Write comments