23.08.2016

Rüzgarın Kalbi 1. Bölüm. Meltem'in kalbi Zeynep'e nakledilmiş

Zeynep ve Rüzgar düğünden el ele çıkarlar. Kutay arkalarından koşarak gelir ve Zeynep'e seslenir. "Yalan söylüyorsun Zeynep. Ben adım gibi eminim sen yalan söylüyorsun. Sen benden başka kimseyle olamazsın" Zeynep aklına başka çare gelmediği için Rüzgar'a döner ve "Öp beni. Rüzgar lütfen öp beni." der. Rüzgar eğilip kızı öper. Kutay hırsla içeri girer. İkilimiz o girdikten sonra bile öpüşmeye devam ederler. Ayrıldıklarında kız Kutay'ı hatırlar ancak. Elini gögsüne koyar. Endişeli duruşu yüzünden Rüzgar sorar "İyi misin?" Kız eli gögsünde "İyiyim" der. Rüzgar kaşlarını çatarak yine sorar "Neyin var?" Kız çocuğun elini kalbine götürür ve Rüzgar sevgilisi Meltem ile ilgili anılarını hatırlar. Megerse kızın organlarını bağışlamışlar ve kalbi de Zeynep'e takılmış ve Zeynep'in teyzesi gelip Rüzgar ile konuştuğunda çocuk işkillenmiştir. Rüzgar şirkete gidip kasadan alıp da baktığı evrak Meltem'in organlarının takıldığı kişilerin ismiymiş ve Kalbi de karşısında duran kıza takılmış. Rüzgar bu yüzden kıza yardım ediyormuş


Hiç yorum yok:
Write comments