4.09.2016

No: 309 dizisi 12. bölüm. Onur ile Lale'nin ilk öpücüğü


Onur ve Lale hamilelik kursunda o günü geçirmişler, ders çıkışı konuşuyorlar iken Pelinsu arar. Lale tabi hemen gerilir ve Onur'a laf sokar. "Açsaydın. Belki yine zehirlenmiştir falan." Onur da "Lale'cim bak er Pelinsu'nun adı geçtiğinde aynı tepkileri veriyorsun. İyisi mi sen şöyle yap. Deki "Ben senin Pelinsu ile görüşmenden rahatsız oluyorum. Konu kapansın" Lale hemen atlıyor. "Evet rahatsız oluyorum." Onur memnun memnun "Evet güzel. Peki niye rahatsız oluyorsun Lale. Söylesene onu da. Onur ben seni kıskanıyorum. O yüzden görüşmeni istemiyorum desene. İtiraf etsene" Lale afallıyor. "Niye kıskanıyım ki seni ne alakası var. Niye böyle şeyler söylüyorsun? Hem sen kendini ne sanıyorsun? Biz birbirimiz için hiç birşeyiz anladın mı? Ne senin beni kıskanmaya ve hayatıma müdahale etmeye hakkım var. Ne de benim senin..." derken Onur pat diye Lale'yi ensesinden tutup zorla dudaklarından öpüyor


Hiç yorum yok:
Write comments