5.10.2016

Anne dizisi tanıtım fragmanı- "Bana 'Anne' diyebilir misin?


Star TV’nin yeni yayın dönemi dizisi Anne'de başrolleri Cansu Dere, Vahide Perçin ve Kocamın Ailesi dizisiyle tanıyıp sevdiğimiz  çocuk oyuncu Beren Gökyıldız paylaşıyor.

Vahide Perçin, Cansu Dere’nin uzun yıllar ayrı kaldığı annesini, Beren Gökyıldız ise Dere’nin evlat edinmek istediği öğrencisi Melek'i canlandırıyor.

"Ben seni kaçıracağım" diyor kadın. "Sahiden mi?" diye soruyor çocuk. "Ben senin annen olacağım, sen de benim kızım." "Hayatının sonuna kadar bu yalanı söyleyebilir misin?" Çocuk ağlıyor. Kadın soruyor "Melek, bana anne diyebilir misin?" Çocuk ağlayarak "Anne" diyor. "Anne, anneciğim" diye sarılıyor kadına...

Çok etkileyici bir fragman... Anne Ekim ayı içerisinde Star TV'de izleyiciyle buluşacak.


Hiç yorum yok:
Write comments