24.10.2016

Arkadaşlar İyidir 9.Bölüm. "Korkuyorum sevmekten..."


Eren arkada yanan lastikler kafasında deli sorularla kızı arar ama telefonu kapalıdır. Gizem de hem ürkmüş hemde üşümüş bir halde sokakta yürümekte bir taraftan da ağlamaktadır. Eren hızlı hızlı yürürken kızı görüp kıza doğru koşar ve sarılır. Hemen sonrasında ise "Birşey yaptımı o .. sana" dediğinde kız başını olumsuz sallar. Çocuk kıza tekrar sarılır. "Korkma tamam mı hepsi geçti gitti. Hepsi geçti. Eve bırakıyım mı seni ister misin?" Gizem ağlayarak "Gitmek istemiyorum.Ne olur" diyince kıza bir daha sarılıyor."Peki tamam sen nasıl istersen. Hiç birini yanına bırakmıycam. Söz veriyorum sana" diyince kız "Bırakalım. Kapatalım bu konuyu ne olur. Söz ver bana. Bak hiç birşey yapmıycaksınız tamam mı söz ver. Uzamasın kapansın konu. Lütfen" diye çocuğa yalvarıyor. Çocuk sonunda "Tamam sen nasıl istiyorsan öyle olsun" diyor.

Eve gittiklerinde Gizem Eren'in dizinde yatıyor o da saçlarını okşuyor. Kıza sarılıyor. Kaçıran çocuğun gözünün önünden Gizem'in yaptığı dans geliyor.
Merve Arda ile görüntülü konuşurken "Ben bu gece yalnız uyumak istemiyorum. Benimle uyur musun?" diyor Arda "Olur" diyor. İkili gözlerini kapatıp uyuyor. Merve bir ara uyanıyor ve uyuyan Arda'ya bakıyor gülümsüyor ve ekranı öpüyor.
Yunus anne babasının resmine bakıyor. Seda annesini dizinde uyutmaya çalışıyor. Arka fonda Uğur Akyürek'in 'Korkuyorum Sevmakten' parçası çalıyor



Uğur Akyürek – Korkuyorum Sevmekten
Pencerelere doğru açtım kendimi
Zamanın ortasına bıraktım yüreğimi
Ölmek kolay kapat kapıları
Yalnızlığın içinde umutsuz yaşamayı
Korkuyorum sevmekten
Korkuyorum ölmekten
Yanımsıra gidenlerden
Söylenmeyen sözlerden
Söz: Uğur Akyürek
Müzik: Uğur Akyürek

Hiç yorum yok:
Write comments