16.10.2016

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 42. Bölüm. Alpaslan'ı infaz eder


Alpaslan amcası Hızır'ı bekliyor. O gelince ayağa kalkıyor. Hızır "İlyas nerde?" Alpaslan "Beni bırakıp gitti. İlyas amcam dayanamaz bilmiyor musun?" Hızır "Doğru dayanamaz. Abisinin oğlunu öldürmeye dayanamaz ama ben dayanırım. benim ömrüm hiç kimsenin dayanamayacağı şeylere dayanmakla geçti." Alpaslan "Hayatını biraz kolaylaştırayım diye bu işlere girmiş olamaz mıyım?" diye sorar. Hızır cevabı yapıştırır. "Olamazsın lan. Olamazsın. bana hayatımın en zor şeyini yaptırmak için burdasın. Neyi kolaylaştırmış olabilirsin?" Alpaslan "Ben ailemi seçmedim. Eger seçseydim. Yine bu aileyi seçerdim. Ne seni ne de ailemin herhangi bir ferdini kimseye değişmem. Ama sen diyorsan ki bu aileye ihanet ettin, zarar verdin. Sana söyliycek hiç bir şeyim yok. Bitir bu işi. Sen de kurtul ben de." Hızır belinden tabancasını çıkarıyor "Sırtını dön. Dizlerinin üzerine çök" diyince Alpaslan "Ben ihanet etmedim amca. İhanet eden infaz edilir. Ama eger ben senin kalbini kırdıysam; gözümün içine bakarsın kalbime sıkarsın" diyor. Hızır gerçekten de silahı kalbine doğrultup Alpaslan'ı vuruyor


Hiç yorum yok:
Write comments