17.12.2016

Kiralık Aşk 65. Bölüm. Pamir Londra'ya gidiyor


Pamir artık Defne ile olacağından ümidi kesmiş eşyalarını topluyor. Arka fonda onun ağzından bir şiir Ahmet Hamdi Tanpınar'ın 'Ne içindeyim zamanın' şiirini okuyor.

O gün Aytekin'den aldığı Defne'nin hırkasını kokluyor ve valize koyuyor sonra doğru olmadığını düşünüp çıkarıyor. Evden çıkıp arabasına bindiğinde Londra biletine bakıyor.

Ne içindeyim zamanın,

Ne de büsbütün dışında;
Yekpare, geniş bir anın
Parçalanmaz akışında.

Bir garip rüya rengiyle
Uyuşmuş gibi her şekil,
Rüzgarda uçan tüy bile
Benim kadar hafif değil.

Başım sükutu öğüten
Uçsuz bucaksız değirmen;
İçim muradına ermiş
Abasız, postsuz bir derviş.

Kökü bende bir sarmaşık
Olmuş dünya sezmekteyim,
Mavi, masmavi bir ışık
Ortasında yüzmekteyim.
İso erkek erkeğe yaşadıkları bu günden sonra biraz da içince soluğu Ayşegül'ün evinin önünde alıyor. Kız o sırada pencerenin perdesini kapatmak için camın önüne geliyor ve İso'ya bakıyor. İso da ona bakıyor direkt olarak. Tam o sırada işe yaramaz kocası yanına geliyor. Kız da pencereyi kapatıyor.



Emre Aydın - Hoşçakal
Sen hiç görmedin 
Su vermeye benzedik 
Plastik çiçeklere 
Hiç görmedin 

Sen hiç görmedin 
Dans ettik durmadan 
Kırık camlar üstünde 

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi 
Erirken avuçlarımda 
Ben unutuyorum 

Hoşça kal 
Olacaklar sensiz olsun 
Daha durmam boşluklarında ben 
Unutuyorum 

Sen hiç görmedin 
Baştan böyle yazılmış 
Yok kimsesi kimsenin 
Hiç kimsenin 

Sen hiç görmedin 
Sonu baştan yazılmış 
Bitti kelimelerim

Hiç yorum yok:
Write comments